Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí375 - 384další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing a RFID
Rožek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Malý, Václav (oponent)
Tato práce pojednává o možnostech využití technologie RFID v marketingovém mixu. V úvodní části je věnován prostor historii technologie, funkční stránce a předním společnostem v oboru. V aplikační části přibližuje možnost využití v oblasti kontroly kvality a v oblasti retail marketingu. V práci je rozvinuta teorie dynamické tvorby ceny na základě časových jednotek. Speciální kapitola je věnována využití v oblasti komunikace, kde technologie RFID je popisována jako zdroj klientských informací, na jejichž základě vznikají rozsáhlé databáze o klientech, a které jsou posléze použity pro vytvoření osobní nabídky pro každého zákazníka. V závěru jsou zmíněny legislativní bariéry a je nastíněna budoucnost technologie spolu s predikcí ceny jednoho tagu. Přílohu představuje - Pracovní dokument o otázkách ochrany údajů, které souvisejí s technologií RFID vydaný nezávislou poradní skupinou na poli Evropského parlamentu.
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Nováková, Kateřina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace basketbalového klubu TJ Sokol Hradec Králové. Náplní práce je zjistit současný stav a analyzovat jednotlivé prvky komunikace s potenciálními diváky a sponzory. K zjištění potřebných informací poslouží pozorování prostředí a komunikace s vedením zmiňovaného klubu. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení současného stavu marketingové komunikace. V současné době klub nemá k dispozici žádnou analýzu zabývající se touto problematikou. Bonusem této práce je stanovení střednědobých marketingových cílů a nastínění marketingových strategií k jejich dosažení. Tato práce je rozdělena do čtyř částí. V první jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a podrobněji rozebrány nástroje komunikace. Ve druhé části jsou aplikovány marketingové a komunikační nástroje na oblast sportu. Třetí část se zabývá samotnou analýzou současného stavu marketingové komunikace využívané klubem. V poslední čtvrté části jsou navrženy marketingové cíle a strategie vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Barcalová, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.
Nové formy marketingu
Khalilova, Nazila ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Nové trendy v marketingové komunikaci" se zaměřuje na nové metody v komunikačním mixu, jako jsou guerilla, buzz, direct, mobile a event marketing, a product placement. Hlavním cílem práce je definovat důležité prvky komunikačního mixu současnosti a ukázat jejich důležitost v podmínkách nového globálního trhu. Příklady z praxe o použití těchto metod jsou uvedeny v praktické části a to na zkušenostech jak na ázerbájdžánském trhu, tak i na světových trzích. Ázerbájdžán je zde také ukázán jako potenciální trh pro zahraniční investory.
Prognóza vývoje marketingu
Levakova, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
V práci jsou popsané současné trendy internetového marketingu jako widgetizace a socializace. Na základě zřetelných příkladů velkých společností je posouzeno o úspěšností sociálních médií jako nástroje marketingu na Internetu.
Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se věnuje marketingové komunikaci značky Activia na území České republiky, kterou můžeme nalézt ve výrobkovém portfoliu společnosti Danone a.s., která je součástí Groupe Danone, jednoho z největších světových potravinářských koncernů. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit, jakým způsobem je realizována marketingová komunikace jedné z nejvýznamnějších značek, která společnosti výrazně pomáhá budovat vedoucí pozici na českém trhu mléčných výrobků. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny vedoucí k maximálnímu využití tohoto marketingového nástroje.
Marketing ve veřejné správě
Červeňáková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce pojednává o specificích, která jsou typická pro marketing, který provádí veřejný sektor, a která jej odlišují od marketingu v soukromém sektoru. Na příkladu vládní agentury CzechInvest chce zobecnit, jak probíhá marketing ve veřejné správě. Klade si otázku, zda marketing ve veřejném sektoru může aplikovat stejné principy jako marketing v soukromém sektoru. Práce se zabývá také tím, zda veřejný sektor využívá stejné marketingové nástroje jako soukromý sektor, nakolik je tento marketing efektivní a které faktory ovlivňují efektivitu marketingu ve veřejné správě. Na závěr přináší doporučení, která by měla přispět k větší efektivitě marketingu, který provádí státní instituce.
Banner Advertising
Majoroš, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Historie internetové reklamy, formy internetové reklamy. Bannerová reklama, metody platby za bannerovou reklamu, formáty a technologie. Charakteristika internetového reklamního trhu v ČR, portály, servery, mediální zastupitelství, mediální agentury, sdružení SPIR. Bannerová kampaň, její plánování, realizace, hodnocení úspěšnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hledání nejefektivnějšího formátu zprostředkování videoreklamy.
Moderní trendy v marketingu
Myšák, David ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderními trendy v marketingu. Hlavní důraz je kladen na internetový marketing, kterému je věnována převážná část této práce. Čtenář je v úvodu seznámen se základními pojmy internetového marketingu, které mu pomohou lépe pochopit určité souvislosti zmiňované v této práci. Další, teoretická, část se zabývá otázkou, do jaké míry je internetový marketing pro firmy nezbytný a popisuje jeho možné využití v praxi. Autor v práci zohledňuje prognózované trendy známého odborníka, v oblasti internetového marketingu, Larrycho Chase. Úvod praktické části je věnován základním informacím o společnosti IRBOS s.r.o, která projevila zájem o využívání tohoto moderního marketingového trendu. Další část popisuje samotný proces realizace internetového marketingu.
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Zejval, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl představit techniky optimalizace webových stránek pro vyhledávače a určit její význam. Zároveň vysvětluje princip hodnocení, podle něhož vyhledávače řadí webové stránky. Optimalizace webových stránek, stejně jako celý marketing na internetu, představuje nejrychleji rostoucí část marketingu a předpokládá se další výrazný růst, který bude podpořen sofistikovanějším výzkumem uživatelů internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí375 - 384další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.