Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání možností použití metod interního podnikového vzdělávání - koučinku a mentoringu
Kolmistrová, Aneta ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovaný
Zhodnocení neformálního vzdělávání v organizaci Junák - svaz skautů a skautek ČR a zpracování inovačních návrhů pro přípravu instruktorů
Škvorová, Klára ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současného stavu neformálního vzdělávání v organizaci Junák - svaz skautů a skautek ČR. Konkrétně je zaměřena na nejvyšší kvalifikaci, kterou je možno získat - instruktorskou. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je věnována historickému kontextu skautského hnutí v Čechách, principům a poslání skautingu a deskripci vzdělávacího systému s konkrétním zaměřením na instruktorskou kvalifikaci. Empirická část práce se věnuje zrealizovanému šetření mezi frekventanty instruktorských kurzů a instruktory, které zjišťovalo vnímání instruktorské role a instruktorského vzdělávání z pohledu obou skupin. v závěru šetření jsou uvedena doporučení plynoucí ze získaných výstupů. klíčová slova: instruktor, kvalifikace, skauting, role, kompetence, vzdělávání
Identifikace značky velkých sportovních událostí
Petráčková, Jana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) ; Eger, Ludvík (oponent)
Název: Identifikace značky velkých sportovních událostí Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky letních olympijských her a mistrovství světa ve fotbale. Metody: V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda písemného a elektronického dotazování. Identifikace osobnosti výše zmíněných značek byla provedena na základě metody měření osobnosti značky dle dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byla provedena jejich statistická analýza. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že osobnost značky letních olympijských her je vystihována dimenzemi Odpovědnost, Aktivita a Jednoduchost a lze ji charakterizovat jako značku stabilní, odpovědnou, aktivní, dynamickou a přirozenou. Osobnost značky mistrovství světa ve fotbale je vystihována pouze dimenzí Aktivita a lze ji charakterizovat jako značku aktivní, dynamickou a inovativní, Klíčová slova: Sportovní značka, osobnost značky, měření osobnosti značky, image značky, identita značky, letní olympijské hry, mistrovství světa ve fotbale.
Vliv internetu na vzdělávání
Kozmová, Marie ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Předkládaná práce se soustředí na změny, které se odehrály ve vzdělávání vlivem internetu od jeho nástupu až po současnost a predikuje další možný vývoj využívání internetu ve vzdělávání. Zaměřuje se na vzdělávací potřeby člověka v informační společnosti a úlohu lektorů při překonávání digitální propasti. Dále se podrobněji zabývá změnami některých kognitivních funkcí člověka, které přímo souvisí se vzděláváním. Zvláštní pozornost je věnována nové teorii vzdělávání v prostředí sítí, konektivismu, a konkrétním způsobům vzdělávání na internetu. Kriticky je nahlíženo na osobní vzdělávací prostředí, masivní otevřené online kurzy, otevřené vzdělávací zdroje a koncept školy 2.0. Stručně jsou představeny nejznámější webové aplikace a nástroje vhodné pro využití ve výuce.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v sektoru ICT
Soukupová, Markéta ; Žufan, Jan (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Vzdělávání a rozvoj pracovníků je jednou z klíčových personálních činností. Bakalářská práce zpracovává téma vzdělávání a rozvoje pracovníků ve specifickém prostředí sektoru informačních a komunikačních technologií. Práce stanovuje tři charakteristické rysy tohoto sektoru z hlediska jeho vlastností a struktury lidských zdrojů, které jsou zařazeny do kontextu podnikového vzdělávání. Provedená případová studie zkoumá vliv tří vybraných charakteristik na podobu vzdělávání a rozvoje pracovníků v tomto sektoru. Jako nejdůležitější poznatek práce identifikuje vzrůstající důležitost "měkkých" dovedností u technologicky zaměřených odborníků. Dalším podstatným výstupem případové studie je tendence podniků zaměřovat se při vzdělávání a rozvoji na mladé talentované pracovníky. Důraz je kladen zejména na organizaci pregraduálního vzdělávání v rámci podniku a na řízení kariéry vybraných pracovníků. Klíčová slova: ICT - informační a komunikační technologie, podnikové vzdělávání, pregraduální vzdělávání, řízení kariéry.
Personální diagnostika-metody hodnocení stávajících i potencionálních zaměstnanců
Rýdlová, Michaela ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Tato práce je zaměřena na personální diagnostiku. Chápe ji jako nástroj, který pomáhá organizaci vybrat nejvhodnější zaměstnance, porovnat reálný osobnostní profil uchazeče nebo zaměstnance s ideálním profilem obsazované pozice a posuzovat potenciál, který má organizace ve svých zaměstnancích. Zaměřuje se na metody personální diagnostiky. Ke klasifikaci diagnostických metod používá dělení podle Mojmíra Svobody (2005). Soustřeďuje se na dvě skupiny psychodiagnostických metod, které jsou využitelné v oblasti personalistiky. Jedná se o klinické a testové metody. Jsou uvedeny charakteristiky všech podskupin této klasifikace. V práci jsou popsány i další diagnostické metody, které se využívají v personální praxi nejčastěji. Práce si klade za cíl detailněji se zaměřit a popsat ty metody, které mohou být využitelné v praxi i personalisty bez vysokoškolského vzdělání v oboru psychologie, případně personalisty bez delší praxe. Pro tyto účely jsou podrobně rozpracovány metody rozhovor, Tematicko-apercepční karty podle Evangelu, Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) a technika balíčku personálních karet podle Evangelu. Kromě popisu těchto metod jsou uvedeny vždy doporučení pro jejich používání v praxi. Na závěr se autorka zamýšlí nad současným stavem využívání personální diagnostiky ve firemní praxi a nad...
Kultura mezinárodních firem působících v České republice
Bárta, Tomáš ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje poměrně složité problematice kultury organizace, národní kultury a jejich vzájemnému vlivu na sebe. Pojmům národní kultura i kultura organizace je na první pohled v literatuře věnován poměrně značný prostor, bohužel však chybí ucelený pohled na danou problematiku a současná studentům dostupná literatura rovněž nedává jednoznačnou odpověď na otázku, do jaké míry se projevuje vliv národní kultury na kulturu organizace. Tato práce se tedy snaží na základě sumarizace dostupné literatury přinést ucelený pohled na danou problematiku a tyto výsledky porovnat se šetřením ve třech konkrétních organizacích a ukázat tedy, do jaké míry se v těchto organizacích skutečně projevuje vliv zahraniční mateřské organizace na kulturu organizace české pobočky. Klíčová slova: kultura, národní kultura, kultura organizace, česká národní kultura, německá národní kultura, francouzská národní kultura, národní kultura USA.
Personální marketing
Fučíková, Pavla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Diplomová práce věnuje pozornost personálnímu marketingu. Ten je velmi často chápán pouze jako aplikace marketingových principů v personalistice. Cílem práce je proto poskytnout ucelenější představu o tomto konceptu, pochopit jeho podstatu, ozřejmit jaké jsou jeho funkce, co ovlivňuje jeho konkrétní podobu a jaký je jeho vztah ke značce zaměstnavatele i dalším fenoménům jako je kultura, identita, marketing organizace. Poznání personálního marketingu v širších souvislostech nám umožňuje lépe pochopit, že personální marketing je pro organizaci důležitý jak z hlediska získání dostatečného množství nových zaměstnanců, tak také z hlediska udržení stávajících zaměstnanců a posílení jejich loajality a angažovanosti. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část formuluje přesnější definici personálního marketingu. Věnuje se obsahu personálního marketingu a jeho hlavním nástrojům, které používá k tomu, aby posílil pozici organizace jakožto zaměstnavatele. Zabývá se také vybranými ukazateli efektivity personálních činností, jimiž je možné zjišťovat i efektivitu personálního marketingu. Teoretické poznatky jsou využity k analýze personálního marketingu mezinárodní organizace, které se věnuje empirická část diplomové práce. Cílem, který empirická část sleduje, je především...
Psychologické aspekty Public Relations a možnosti jejich uplatnění v organizaci
Chrobáková, Monika ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Anotace: Tato bakalá ská práce se zabývá problematikou Public Relations a jejich psychologických podklad , jeliko oblast Public Relations je progresivní a souvisí jak s oblastí personálního ízení, tak s oblastí vzd lávání dosp lých. Cílem práce je poskytnout základní orientaci ve sfé e Public Relations a nastínit mo né uplatn ní psychologických poznatk v tomto oboru, p i em se zam uje zejména na témata komunikace, persuaze a image. Úvodní ást je v novaná vymezení Public Relations, na které pak v záv ru navazuje ást empirická, jejím cílem je nahlédnout do praxe v eských Public Relations agenturách a získané poznatky porovnat s p edlo enou teorií. Tato empirická ást vychází ze dvou polostrukurovaných rozhovor s mana ery PR agentur, které byly zpracovány do podoby kazuistik. Výsledkem tohoto porovnání je zji t ní, e praxe Public Relations v eské Republice se zdá být v souladu s teorií. Rovn se b hem práce s odbornou literaturou i na základ rozhovor poda ilo odhalit n které psychologické zákonitosti uplat ující se v oblasti Public Relations. Klí ová slova: Public Realtions, image, spole enská odpov dnost firem, komunikace, persuaze
Personální marketing se zaměřením na získávání absolventů
Solovská, Petra ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem personálního marketingu v oblasti získávání absolventů. V teoretické části objasňuje pojmy personální marketing, jeho prvky, nástroje a dělení, dále se věnuje personálnímu marketingu v kontextu sociálního systému organizace a zaměřuje se na specifika skupiny absolventů. Empirická část zkoumá, proč je pro organizace důležité získávat absolventy, které metody personálního marketingu zaměřeného na získávání absolventů k tomu využívají, jaká je strategie personálního marketingu v oblasti získávání absolventů a zda organizace vnímají nějaké nedostatky v dosahování strategie personálního marketingu zaměřeného na získávání absolventů. Cílem práce je specifikovat zaměření personálního marketingu v oblasti získávání absolventů. Empirická část práce byla zpracována jako kvalitativní výzkumné šetření a bylo zjištěno několik zajímavých závěrů. Strategií personálního marketingu v oblasti získávání absolventů je stát se v očích studentů, budoucích absolventů, vyhledávaným zaměstnavatelem a budovat si tak pověst dobrého zaměstnavatele. K naplnění svých cílů v oblasti personálního marketingu zaměřeného na získávání absolventů používají organizace různé metody, mezi které nejčastěji patří veletrhy a workshopy. Pro organizace je důležité získávat absolventy například proto, že jsou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.