Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace faktorů ovlivňující pracovní spokojenost v organizaci
Sigacheva, Yana ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících pracovní výkon zaměstnanců ve Federální daňové službě Ruska pro území Krasnojarského kraje. Zaměřuje se na pojetí pracovní spokojenosti a motivace, shrnuje jejich základní teoretické poznatky. Praktická část se zabývá vlastním průzkumem pracovní spokojenosti v daňové inspekci, který bude proveden pomocí dotazníkového šetření, a na základě kterého budou definovány problémové oblasti v dané organizaci. Po interpretaci výsledků šetření budou navržena vlastní doporučení směřující ke zvýšení pracovní výkonnosti a spokojenosti zaměstnanců.
Návrh propagace na internetu vybrané společnosti
Žáková, Dominika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout firmě TAKE ADVICE s.r.o. vhodné nástroje pro propagaci na internetu. Teoretická část práce byla zpracována na základě odborné literatury a článků na téma marketingu, jeho zásad a základních poznatků. Dále práce pojednává o rozdílu mezi fyzickým výrobkem a službou, o charakteristických vlastnostech služeb a úpravách marketingového mixu na základě poznatků o službách. Poslední bod teoretické části je zaměřen na internetový marketing. Popsány jsou nástroje internetové komunikace, které jsou vhodné pro menší firmy vzhledem k finanční náročnosti těchto nástrojů. Praktická část přináší návrh jednotlivých nástrojů internetové komunikace, které jsou vhodné pro použití vybraného subjektu, kterým je malá firma nabízející služby v oblasti účetnictví. Subjekt doposud nevyužíval žádnou formu internetové komunikace, a tak návrh obsahuje i ty nejzákladnější prvky.
Slevové portály v oblasti exotických destinací
Těšínský, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zpracování problematiky slevových portálů v oblasti exotických destinací. Především z pohledu spotřebitelů, kteří na serverech hromadného nakupování realizují své nákupy v oblasti cestování. Cílem je analyzovat potenciál na trhu se slevovými kupony, které se týkají cestování. Teoretická část práce se zprvu zabývá vymezením základních pojmů cestovního ruchu a následně je popsána problematika slevových portálů. Následně je představen princip jejich provozování, jejich historický vývoj, současná situace a otázka spolupráce slevových serverů a cestovních kanceláří. Praktická část práce se věnuje zákazníkům slevových portálů a snaží se analyzovat jejich preference při nákupu zájezdu. Po provedení výzkumu jsou hypoteticky předvídány podmínky úspěšné spolupráce mezi servery hromadného nakupování a cestovními kancelářemi. Na základě těchto poznatků je vyvozen závěr a zhodnocení problematiky prodeje zájezdů do exotických destinací přes slevové portály.
Zhodnocení re-brandingu zvolené značky
Sutulova, Alina ; Chocholoušek, Michal (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumaním problematiky současných společností vstupem na jiné trhy a změnou strategie z jenom místního zaměření na globální, s ohledem na lokální zásady. Provádí se analýza podminek a vhodného chování při těchto změnách. Také se zkoumá reakce lidí na změny názvů produktů při výše uvedených činnostech. Práce se týká hledání správných cest firem, stanovení cílů a úkolů a jejich vyjádření v praxi. Teoretická část vymezuje základní pojmy, stanovuje témata, jako historii vzniku a rozvoj trhu, marketingu a strategií firem. Praktická část se věnuje analýze procesu rebrandingu značky vybráné společnosti a reakci zákazníků na provedené změny. Výsledkem práce je stanovení hlavních příčin, kvůli kterým dochází ke změnám názvu produktů. Změny se týkají obnovení zastaralého obalu, názvu produktu nebo přizpůsobení k místnímu trhu při zavedení zboží na zahraniční trh (analýza tradic, ekonomického stavu, historických faktů či chuťových předností). Práce dále popisuje, jak zákazníci reagují na změnu názvu produktu a jak tuto změnu dokážou přijmout.
Podnikatelský plán
Krejsová, Martina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Jakub, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem. V teoretické části jsou na základě studia odborných publikací vymezeny základní pojmy spojené s podnikáním a charakterizovány jednotlivé části podnikatelského plánu. Praktická část práce obsahuje přímo konkrétní podnikatelský záměr pro založení kavárny na studentských kolejích. Pro identifikaci příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek tohoto záměru jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, na základě kterých jsou generovány jednotlivé strategie pro úspěšnou realizaci projektu. V důsledku provedeného marketingového výzkumu byly zjištěny potřebné informace o spotřebitelském chování cílového trhu a vytvořena odpovídající marketingová strategie. V návaznosti na provedené analýzy je sestaven finanční plán, který uvažuje se třemi různými variantami návštěvnosti kavárny: optimistickou, realistickou a pesimistickou. Následuje využití ukazatele čisté současné hodnoty, vnitřního výnosového procenta a doby návratnosti k vyhodnocení zvažované investice. V závěru podnikatelského plánu jsou identifikována rizika projektu a navržena vhodná opatření k jejich eliminaci. Diplomová práce slouží k ekonomickému vyhodnocení zvažovaného podnikatelského záměru.
Finanční analýza společnosti
Ilyk, Šimon ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce Finanční analýza podniku je analýza a následné zhodnocení finanční situace podniku Kama spol, s. r. o.. Práce je rozdělená na dvě části. V první části je stanoven teoretický základ, ze kterého vychází praktická část práce. Nejprve je popsána podstata finanční analýzy, následuje popis uživatelů a zdrojů informací, ze kterých finanční analýza čerpá data. Na závěr první části jsou popsány užité metody finanční analýzy. Druhá, neboli praktická část, je započata představením analyzovaného podniku, jsou zde uvedeny základní informace a předměty její činnosti. Dále jsou aplikovány popsané metody z první části práce, které čerpají data z účetních výkazů. Aplikovanými metodami jsou absolutní ukazatele, poměrové ukazatele a soustavy ukazatelů. Na závěr práce je uvedeno shrnutí výsledků a doporučení managementu podniku, která by mohla vést ke zlepšení stávající finanční situace.
Podniková kultura
Kuralová, Michaela ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Předkládaná bakalářská práce na téma Podniková kultura pojednává o podnikové kultuře obecně (charakterizuje základní prvky podnikové kultury, její vývoj, sílu, typologii, diagnostiku), a dále pak o vybrané dílčí oblasti podnikové kultury (mlčenlivosti zaměstnanců). Teoretická část bakalářské práce vychází z literární rešerše a slouží k seznámení se základními pojmy a problematikou podnikové kultury. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření zabývající se právě mlčenlivostí zaměstnanců vybraného oddělení společnosti x, jehož cílem bylo navrhnout doporučení ke zlepšení stávající situace. V práci byla dále použita metoda pozorování a analýza vnitropodnikových zdrojů k vytvoření stručné charakteristiky zvoleného subjektu a prvků dané podnikové kultury.
Podnikatelský plán: kavárna
Bezemková, Nikola ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice založení kavárny. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů nutných k podnikání, kam lze zařadit definice k podnikání, charakteristiky právních forem podnikání a nároky na stravovací zařízení. Dále v teoretické části je uvedena charakteristika města Pacova a jednotlivé složky podnikatelského plánu. Praktická část je tvořena samotným podnikatelským plánem a jeho částmi, popsané podrobně v teoretické části práce. Podnikatelský plán se skládá z jedenácti kroků, který vytváří celkový obraz pro majitele i možné investory. První strana podnikatelského plánu uvádí titulní list, s názvem podniku, logem, adresou, odpovědným vedoucím a kontakty. Další strany plánu tvoří shrnutí, základní informace o podniku, popis podnikatelské příležitosti, kterou chce podnik využít a následně ovládnout zjištěnou mezeru na trhu. Dále je vypracována část zajištění vstupů a dodavatelů jednotlivých nutných surovin, potencionální trhy a analýza konkurence v odvětví, marketingová a obchodní strategie, personální zdroje. V závěru plánu je uveden finanční plán, nejdůležitější část podnikatelského záměru, který rozhoduje o možné realizaci projektu a objasňuje, zda je výhodnější z pohledu majitele, kavárnu provozovat nebo ji pronajímat. Posledním oddílem jsou hlavní předpoklady úspěšnosti projektu a přílohy. Veškeré závěry jsou podloženy ověřenými a reálnými informacemi z dostupných zdrojů.
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Machová, Tereza ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v prostředí internetu. Obsah práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti internetového marketingu. Opomenuty tedy nejsou ani jeho významné nástroje, které patří k jeho stěžejní činnosti. Následuje seznámení se s jednotlivými prvky marketingového mixu, které mají v rámci internetu svá specifika. V praktické části je představena společnost Footshop spolu s její historií a konceptem. Hlavní část práce se věnuje zejména analýze internetového marketingového mixu společnosti. I přes plné využívání internetového marketingu, jsou stanoveny základní nedostatky vyplývající z provedených analýz. Zpracované návrhy ke zlepšení tak slouží firmě jako doporučení k možné realizaci.
Systém hodnocení poskytovaných služeb v hotelu
Sloupová, Veronika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Huml, Jan (oponent)
Předkládaná bakalářská práce pojednává o systému hodnocení poskytovaných služeb v hotelu. Teoretická část byla napsána převážně na základně knižních, ale i internetových zdrojů. Jsou zde vysvětleny pojmy cestovní ruch, ubytovací služba, kvalita poskytovaných služeb a jejich možná kontrola. Vlastní část práce se zaměřuje na Hotel Leonardo Praha, kde jsou blíže představeny služby, které svým hostům nabízí, dále je zde objasněna jeho organizační struktura, současné zacházení s hodnocením, které od svých hostů získává a skrz které informační kanály tyto poznatky dostává. Na základně zjištěných informací je hotelu navrhnuto několik doporučení, které vedou k celkovému zlepšení reputace hotelu na trhu, vlastní kontrole poskytovaných služeb a lepšímu zpracování získaných informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.