|
Zhodnocení re-brandingu zvolené značky
Sutulova, Alina ; Chocholoušek, Michal (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumaním problematiky současných společností vstupem na jiné trhy a změnou strategie z jenom místního zaměření na globální, s ohledem na lokální zásady. Provádí se analýza podminek a vhodného chování při těchto změnách. Také se zkoumá reakce lidí na změny názvů produktů při výše uvedených činnostech. Práce se týká hledání správných cest firem, stanovení cílů a úkolů a jejich vyjádření v praxi.
Teoretická část vymezuje základní pojmy, stanovuje témata, jako historii vzniku
a rozvoj trhu, marketingu a strategií firem. Praktická část se věnuje analýze procesu rebrandingu značky vybráné společnosti a reakci zákazníků na provedené změny.
Výsledkem práce je stanovení hlavních příčin, kvůli kterým dochází ke změnám názvu produktů. Změny se týkají obnovení zastaralého obalu, názvu produktu
nebo přizpůsobení k místnímu trhu při zavedení zboží na zahraniční trh (analýza tradic, ekonomického stavu, historických faktů či chuťových předností). Práce dále popisuje, jak zákazníci reagují na změnu názvu produktu a jak tuto změnu dokážou přijmout.
|