Název:
Systém hodnocení poskytovaných služeb v hotelu
Překlad názvu:
Systems evaluating services providing in a hotel
Autoři:
Sloupová, Veronika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Huml, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předkládaná bakalářská práce pojednává o systému hodnocení poskytovaných služeb v hotelu. Teoretická část byla napsána převážně na základně knižních, ale i internetových zdrojů. Jsou zde vysvětleny pojmy cestovní ruch, ubytovací služba, kvalita poskytovaných služeb a jejich možná kontrola. Vlastní část práce se zaměřuje na Hotel Leonardo Praha, kde jsou blíže představeny služby, které svým hostům nabízí, dále je zde objasněna jeho organizační struktura, současné zacházení s hodnocením, které od svých hostů získává a skrz které informační kanály tyto poznatky dostává. Na základně zjištěných informací je hotelu navrhnuto několik doporučení, které vedou k celkovému zlepšení reputace hotelu na trhu, vlastní kontrole poskytovaných služeb a lepšímu zpracování získaných informací.This bachelor thesis deals with a system of evaluation of providing services in a hotel. The theoretical part was written largely on the basis of the related literature, as well as internet resources. In the theoretical part explains term such as tourism, accommodation service, quality of services and possible control of these aspects. The main part is focused especially on the Hotel Leonardo Praha. In this part the services that are provided by the hotel are introduces as well as organization structure, current stadium of controlling which is supported by customer feedback. Based on the information by Hotel Leonardo Praha and knowledge of tourism issues the thesis suggests several acts that lead to an improvement in the reputation of the hotel on the market thanks to improvement of communication with customers, self-control of the services and better processing of gained information.
Klíčová slova:
cestovní ruch; hodnocení; hotelnictví; kvalita; služby; spokojenost zákazníků