Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Event Marketing - manuál úspěšného eventu
Roubíček, Jan ; Chocholoušek, Michal (vedoucí práce) ; Ladislav, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá syntézou a hodnocením aktivit event marketingu na sportovních akcích. Mimo sestavení manuálu na úspěšnou, nabízí subjektivní i objektivní návrhy ke zlepšení některých praktik. Organizačního manuálu bylo docíleno polostrukturovaným rozhovorem s dvěma skupina pořadatelů běžeckých akcí. Jedna skupina pořádá seriál RunTour, tedy zaběhlý event a druhá je teprve ve fázi příprav, na níž je ukázáno, ve které fázi organizace vstupuje event marketing do plánu. Práce v textu nabízí přehled event marketingových aktivit sponzorů, tj. trendů na trhu a na konci vše shrnuje v ucelený seznam kroků a schéma, které k úspěšnému eventu povedou, což je i hlavním přínosem práce.
Zhodnocení re-brandingu zvolené značky
Sutulova, Alina ; Chocholoušek, Michal (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumaním problematiky současných společností vstupem na jiné trhy a změnou strategie z jenom místního zaměření na globální, s ohledem na lokální zásady. Provádí se analýza podminek a vhodného chování při těchto změnách. Také se zkoumá reakce lidí na změny názvů produktů při výše uvedených činnostech. Práce se týká hledání správných cest firem, stanovení cílů a úkolů a jejich vyjádření v praxi. Teoretická část vymezuje základní pojmy, stanovuje témata, jako historii vzniku a rozvoj trhu, marketingu a strategií firem. Praktická část se věnuje analýze procesu rebrandingu značky vybráné společnosti a reakci zákazníků na provedené změny. Výsledkem práce je stanovení hlavních příčin, kvůli kterým dochází ke změnám názvu produktů. Změny se týkají obnovení zastaralého obalu, názvu produktu nebo přizpůsobení k místnímu trhu při zavedení zboží na zahraniční trh (analýza tradic, ekonomického stavu, historických faktů či chuťových předností). Práce dále popisuje, jak zákazníci reagují na změnu názvu produktu a jak tuto změnu dokážou přijmout.

Viz též: podobná jména autorů
1 Chocholoušek, Matyáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.