Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlecová, Nikol ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu vzdělávací agentury SOVA STUDIO, která je divizí společnosti SOVA SYSTEMS Č.Ř., spol. s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy marketingu a jeho nástrojů. V analytické části je provedena SWOT analýza společnosti a analýza současného marketingového mixu včetně využití marketingových nástrojů. Na základě zjištěných výsledků je v praktické části vytvořen návrh na zdokonalení marketingového mixu.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Sadílková, Berenika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti DOSTA CZ, s.r.o. provádějící zemní práce, následným vytvořením návrhů jeho zlepšení a jejich ekonomickým zhodnocením. Teoretická část práce přibližuje pojmy a analýzy uvedené v práci, zároveň slouží jako podklad pro další části. Analytická část zhodnocuje stávající stav společnosti skrze analýzu 4P, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a výslednou SWOT analýzu. Analytická část je poté podkladem pro návrhovou část, ve které jsou vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu týkající se zlepšení propagace firmy, rozšíření zaměstnaneckých benefitů a rozšíření nabízejících služeb způsobující také zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
Proposals for Marketing Mix Elements Improvement
Žuffová, Simona ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the "Proposals for marketing mix elements improvement" Zepelin, s.r.o. and consequently on proposals for adjusting, better said improving the marketing mix. The theoretical part deals with marketing, marketing mix, marketing communication and business environment. The practical part is about the design of an improved marketing mix and its application. The company Zepelin, s.r.o. is engaged in the manufacture and sale of tents, sails, shelters and inflatable textiles.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Mičánková, Jana ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti STUDENT AGENCY TRAVEL k.s. Teoretická část této práce je zaměřena na objasnění základních teoretických pojmů, kterých je využito v praktické části. Na zjištění spokojenosti zákazníků je použito dotazníkové šetření. Ze získaných dat jsou poté navržena doporučení, která by měla vést ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků se službami společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Integrace iPadů do škol
Havíř, David ; Kulhánková, Jana (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem dílčí části informačního systému založeném na iPadech jakožto výukových zařízeních. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii, specifika týkající se tématu a výhody iPadů pro školský sektor. Praktická část pak na analýzu a porovnání různých variant navrhovaných řešení z hlediska míry přínosu a finanční náročnosti pro konkrétní školu, následný výběr nejvhodnějšího z nich a integraci do stávajícího informačního systému téže školy.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Návrh zlepšení marketingového mixu společnosti AUDIFIED
Semler, Josef ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti softwarové divize společnosti AUDIFIED s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy pro vypracování praktické části práce. V analytické části jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a jsou shrnuty ve SWOT analýze. Návrhy na zlepšení současného stavu vychází z analýzy současného stavu.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace pro podnik provozující rozvoz alkoholu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikace. Analytická část se zabývá současným stavem podniku, stanovením možných nedostatků a následně návrhem zlepšení marketingové komunikace podniku. Zlepšení marketingové komunikace by mělo přispět k přilákání nových zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.