Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 294 záznamů.  začátekpředchozí255 - 264dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální výchova - začlenění do výuky jazyků a učební materiály pro výuku angličtiny
Oršošová, Lenka ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
v českém jazyce Mediální sdělení jsou častým zdrojem autentického textu ve výuce jazyků, neexistuje však mnoho prací zabývajících se vztahem mediální výchovy a jazykového vzdělávání. Teoretická část této práce se proto snaží popsat tento vztah a to z hlediska mediálních studií, lingvistiky a didaktiky cizích jazyků. Pozornost je věnována také začlenění mediální výchovy do systému kurikulárních dokumentů. Cílem této práce je pak na základě teoretických východisek vytvořit vlastní výukové materiály začleňující průřezové téma mediální výchova do výuky anglického jazyka na středních školách. Výukové materiály se skládají z pracovních listů pro studenty a metodických listů pro učitele. Klíčová slova mediální výchova, výuka jazyků, autentický text, kontext, kurikulární dokumenty, výukové materiály, pracovní listy, metodické listy
Nadaný žák v současné škole
Pokorná, Kateřina ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Klíčová slova: nadání, talent, vzdělávání nadaných žáků, vyučovací metody, organizační formy práce Tato diplomová práce se zabývá nadanými žáky a jejich specifiky. Teoretická část obsahuje legislativní ošetření vzdělávání nadaných žáků v České republice a různé možnosti optimalizace vzdělávacího procesu pro nadané žáky. Dále se zaměřuje na různé přístupy k identifikaci nadaných, školní vzdělávání nadaných, jeho možnosti a problémy, řeší organizační formy výuky pro nadané a základní přístupy ke vzdělávání nadaných. Výzkumná část práce je rozdělena do dvou částí. V první jsou zpracovány názory žáků, kteří studují školu pro nadané žáky, na výuku a druhá část obsahuje rozhovory s učiteli a ukázky dobré praxe vzdělávání nadaných.
Rozvíjení jemné motoriky a grafomotoriky u osob se speciálními vzdělávacími potřebami
Chocholáčová, Dana ; Vodáková, Jitka (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
NÁZEV: Rozvíjení jemné motoriky a grafomotoriky u osob se speciálními vzdělávacími potřebami AUTOR: Dana Chocholáčová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. Ing. Jitka Vodáková, CSc ABSTRAKT: Bakalářská práce si klade za cíl zjistit vliv vybraných praktických činností na rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u osob s mentální retardací a osob s dětskou mozkovou obrnou. Teoretická část seznamuje čtenáře s vybranými druhy postižení, jejich příčinami a projevy. Popisuje vývoj jemné motoriky a grafomotoriky a jejich rozvoj při praktických činnostech, specifika osobnosti s mentální retardací důležitá pro pracovní výchovu a ergoterpii. Praktická část přibližuje čtenáři průběh výzkumu a hodnocení základní skupiny uživatelů služeb a případových studií, hodnocení kontrolních testů, zda vybrané praktické činnosti mají vliv na rozvoj jemné motoriky. KLÍČOVÁ SLOVA: Jemná motorika, grafomotorika, lateralita, mentální retardace, dětská mozková obrna, praktické činnosti.
Pojetí divadla hraného dětmi v mimoškolní činnosti
Bursová, Romana ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Bakalářská práce se zabývá divadlem hraným dětmi. Cílem je zjistit, zda má dítě vystupovat před publikem a jaký vliv na něho toto vystoupení má. Práce srovnává názory na hraní dětí před publikem a dochází k obecnému pojetí divadla hraného dětmi. Mapuje názory aktérů - dětí, jejich rodičů a dospělých, kteří s dětmi pracují. Součástí této práce je scénář divadelní hry s dětmi 3. třídy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 294 záznamů.   začátekpředchozí255 - 264dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.