Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Poznáváme svou vlast
Kůsová, Veronika ; Hanzová, Marie (vedoucí práce) ; Pávková, Jiřina (oponent)
v českém jazyce Práce se zabývá činnostmi, které úzce souvisejí s oblastí kulturní propedeutiky, ale také obecné pedagogiky, tělesné výchovy a dalších příbuzných oborů. Autorka vychází z letité osobní zkušenosti. Cílem práce je přiblížit široké pedagogické, ale i laické veřejnosti jeden ze způsobů, jak nenásilnou a zajímavou formou představit dětem kulturní a vlastivědné dědictví naší země, učit je vážit si vlastního národa a vytvořit si vlastní kulturně společenskou identitu.
Lyžování dětí v předškolním a mladším školním věku
Lhotáková, Anna ; Hanzová, Marie (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
5 Obsah Obsah.......................................................................................................................................... 5 1. OBSAHOVÁ NÁPLŇ PRÁCE.......................................................................................... 7 2. KLÍČOVÉ POJMY, CÍL PRÁCE....................................................................................... 8 2.1. Cíl práce....................................................................................................................... 8 2.2. Klíčové pojmy ............................................................................................................. 8 3. HISTORICKÝ EXKURZ ................................................................................................. 10 3.1. Vznik lyžařství........................................................................................................... 10 3.2. Lyžařství v českých zemích....................................................................................... 13 3.3. Historie lyžařské výuky............................................................................................. 14 3.3.1. Vývoj a charakteristika lyžování a lyžařských technik .................................... 15 4. PEDAGOGICKÉ A PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY VÝUKY LYŽOVÁNÍ DĚTÍ...... 17 4.1....
Pravidelné tematické aktivity ve školní družině - dlouhodobý projekt zaměřený na anglicky mluvící země
Čermáková, Helena ; Hanzová, Marie (vedoucí práce) ; Pávková, Jiřina (oponent)
"Pravidelné tematické aktivity ve školní družině - dlouhodobý projekt zaměřený na anglicky mluvící země" je tématem této bakalářské práce. Na základě znalostí z psychologie dětí mladšího školního věku si ujasníme specifika této cílové skupiny. Společně zmapujeme vybrané čtyři země světa, ve kterých se mluví anglicky, a poznáme jejich zajímavosti. Naučíme se jejich písně, básně a tanec, vyrobíme si společně něco typického pro tyto země a také ochutnáme něco z jejich kuchyně. Tímto způsobem se děti se zvolenými zeměmi seznámí téměř všemi smysly. Předložíme náplň projektu, který byl realizován ve školní družině základní školy.
Využití pohádky v rámci volnočasových aktivit ve školní družině
Trkovská, Jana ; Hanzová, Marie (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o využití literárního žánru pohádka ve volnočasových aktivitách ve školní družině. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy: pohádka, dětská literatura, čtenářská gramotnost, charakteristika mladšího školního věku, volnočasové aktivity ve školní družině. V praktické části je popsán projekt ověřený v praxi v oddělení školní družiny. Cílem této práce by mělo být nejen probudit u žáků zájem o četbu, ale i ukázat, že pohádka rozvíjí osobnost dětí, představivost a může nám pomoci i při řešení výchovných problémů.
Využití pohádky v rámci volnočasových aktivit ve školní družině
Trkovská, Jana ; Hanzová, Marie (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o využití literárního žánru pohádka ve volnočasových aktivitách ve školní družině. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy: pohádka, dětská literatura, čtenářská gramotnost, charakteristika mladšího školního věku, volnočasové aktivity ve školní družině. V praktické části je popsán projekt ověřený v praxi v oddělení školní družiny. Cílem této práce by mělo být nejen probudit u žáků zájem o četbu, ale i ukázat, že pohádka rozvíjí osobnost dětí, představivost a může nám pomoci i při řešení výchovných problémů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Hanzová, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.