Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro start-up
Živná, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu marketigové strategie pro start-up v oblasti služeb. Je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vysvětleny teoretické pojmy popisující marketingovou strategii a digitální marketing. Druhá část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, vnějšího okolí a SWOT anlýzu. Prostřednictvím rozhovrů je zkoumán zájem o platformu společnosti. Poslední část tvoří vlastní návrhy řešení, ve kterých je nastíněna nová marketingová strategie pro tuto společnost včetně časového plánu.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Dobrioglo, Eva ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu pohybového studia Good Vibe se specializací na taneční a fitness lekce. Skládá se ze tří hlavních částí. První část je teoretická a vymezuje důležité marketingové pojmy pro vypracování druhé praktické části práce s analýzou současného stavu společnosti. Ve třetí části jsou na základě provedených analýz představeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Dubský, Martin ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zdokonalení marketingového mixu společnosti, konkrétně Hotelem Červenohorské sedlo. V teoretické části jsou objasněny pojmy marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, SWOT analýza a Porterova analýzy. V analytické části je popsán samotný hotel, dále jsou provedeny analýzy marketingového prostředí, ve kterém se hotel nachází. Dále jsou provedeny analýzy SWOT a Porterova analýza. Výstupy z těchto analýz následně tvoří návrhy na zlepšení.
Návrh zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu na slovenském trhu
Burda, Lubomír ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhů na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu Don Lemme na slovenském trhu. V teoretické části jsou nejprve definovány klíčové pojmy jako mezinárodní marketing, marketingový mix, komunikační mix či marketingový výzkum, s přesahem do analytické a návrhové části. V analytické části je představeno vnitřní i vnější prostředí e-shopu. I díky marketingovému výzkumu mohl autor práce v závěrečné části stanovit návrhy, které by měly elektronickému obchodu pomoci s propagací na slovenském trhu.
Podnikatelský plán vstupu na zahraniční trh
Žitný, Filip ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku podnikatelskych plánů. V první části jsou uvedena teoretická vychodiska. Jsou uvedeny účely tvorby podnikatelského plánu, dále jsou představena struktura a forma podnikatelského plánu a také faktory, které mají na ně vliv. Jsou také zpracovány analyzy, které by měly byt součástí podnikatelského plánu. V další části jsou provedeny analyzy konkrétního podnikatelského záměru a na základě analyz je v poslední části zpracován návrh podnikatelského plánu pro tento konkrétní podnikatelsky záměr.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Klech, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a prodeji bytového a hotelového textilu. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu dotazníkového šetření. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Stašiniak, Šimon ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi pre zdokonalenie marketingového mixu stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. V celej bakalárskej práci som postupoval podľa teoretických východísk práce, ktoré sa nachádzajú v teoretickej časti. Následne som vykonal analýzu marketingového mixu a marketingového prostredia stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. Na základe výstupov z analýzy aktuálneho stavu som podal návrhy na zdokonalenie marketingového mixu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Baťková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti s chovatelskými potřebami. Ve společnosti je marketingová komunikace značně zanedbána. V této práci bude analyzována velká část marketingové komunikace, větší pozornost bude však věnována reklamě a osobnímu prodeji, jelikož tvoří podstatnou část komunikačního mixu. V závěru práce budou navrhnuta zlepšení, která by měla vést ke zvýšení počtu prodejů, především díky navýšení spokojenosti a loajality stálých zákazníků a zvýšení počtu zákazníků nových.
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
Tomášek, Vojtěch ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové kampaně pro domácí bateriové uložiště AES, pro společnost FENIX Trading s.r.o., člena skupiny FENIX GROUP a.s., která se zabývá marketingovými záležitostmi skupiny. Kampaň vychází z výstupů provedených analýz aktuální situace společnosti a zadání společnosti samotné. Na konci práce je také uvedeno doporučení pro zhodnocení efektivnosti kampaně.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Foltýn, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti Decathlon, v České republice zapsané v obchodním rejstříku pod názvem DECASPORT s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První, teoretická část, vysvětluje pojmy z oblasti marketingu a marketingového prostředí. Analytická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti a poté jsou provedeny jednotlivé analýzy. Poslední část se zabývá jednotlivými návrhy na zdokonalení marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.