Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro zvýšení využití výrobního zařízení ve vybrané společnosti
Vozák, Tomáš ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii menší rodinné firmy a je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretické pozadí oblasti marketingu a je důležitá především pro lepší pochopení dané problematiky. Ve druhé části práce je na základě teoretických poznatků provedena analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Závěry z těchto analýz jsou následně využity ve třetí části práce, která je zaměřena na formulaci konkrétních návrhů pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kalužík, Matěj ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění a řešení problémů, které ovlivňují prodeje nafukovacích člunů a lodí firmy Gumotex a.s. přes oficiální e-shop. Problémy jsou identifikovány za pomocí analýzy dat z nástroje Google Analytics, osobních konzultací ve firmě a vytyčené teorie online marketingu. Práce obsahuje návrhy na zlepšení situace v podobě necenových výhod pro zákazníka, zesílení středu konverzní cesty a zlepšení koordinace kanálů a zapojení dlouhodobější strategie.
Marketingový audit vybrané společnosti
Ermolin, Daniil ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu společnosti Tungaloy Rus se zvláštním zaměřením na spokojenost jejích pracovníků. V teoretické části diplomové práce se vymezuje pojem a význam marketingového auditu, a taktéž podstata spokojenosti pracovníků a moderní přístupy k jejímu měření. V analytické části diplomové práce se provádí marketingový audit společnosti Tungaloy Rus a průzkum spokojenosti jejích pracovníků. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhují doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové činnosti společnosti.
Tvorba strategie pro online marketingovou komunikaci ve vybraném podniku
Krbec, Michal ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Náplní níže sepsané diplomové práce je návrh marketingové strategie v online prostředí pro pobočku společnosti OK For You a.s. ve Svitavách, která se věnuje oblasti finančního poradenství pro fyzické osoby. Práce je svou strukturou dělena na tři hlavní části. První část poskytuje nezbytný teoretický základ spojený s problematikou této práce spolu s nezbytnými pojmy a metodami, které jsou dále v práci použity. Druhou částí je analýza samotné pobočky společnosti spolu s její klientelou. Třetí část vycházejíc z části analytické předkládá konkrétní podobu online marketingové strategie spolu s návrhy na její úspěšné naplnění. Součástí této třetí části práce je také ekonomické zhodnocení, plán pro realizaci návrhů i analýza rizik spolu s návrhem pro minimalizaci dopadů z nich plynoucích.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Kocourek, Ondřej ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší analýzu marketingových nástrojů společnosti Burger Festival, s.r.o. a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti. Cílem je zanalyzovat tyto nástroje a následně využít aktuální marketingové trendy, které se dají reálně aplikovat na společnost a zvýšit tím jejich účinnost, což vede k vyššímu počtu zákazníků. K analýze a vyhodnocení aktuální účinnosti marketingových nástrojů a následné návrhy pro zvýšení účinnosti probíhaly na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou formulovány jednotlivé kroky, které povedou k úspěšnému zvýšení účinnosti těchto nástrojů.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Svobodová, Anežka ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku online marketingové komunikace společnosti Sýry & Vína Večerka. Věnuje se především podpoře prodeje a reklamě. Práce se zakládá na poznatcích popsaných v první, teoretické části práce. Analytická část zkoumá a vyhodnocuje současný stav společnosti, konkurenčních firem a na závěr je doplněná o marketingový výzkum. Na základě získaných výsledků analýz jsou navrženy změny na úpravu online marketingové komunikace.
Financování podnikatelských aktivit
Bartík, Vlastimil ; Havíř, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o výběru optimálního způsobu financování dlouhodobého hmotného majetku pro konkrétní společnost. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Část teoretická popisuje možné způsoby podnikového financování a metody pro zhodnocení aktuální situace vybrané společnosti. Analytická část tyto způsoby a metody aplikuje a vytváří tak základ pro část návrhovou, v níž bude nalezen optimální a nejvýhodnější způsob financování.
Marketingový mix společnosti
Vymazalová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn v marketingovém mixu společnosti zabývající se poskytováním ekologických služeb. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu a marketingových analýz, a jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu služeb (7P). Analytická část obsahuje podrobně zpracované analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, na jejichž základě jsou vytvořeny návrhy změn v marketingovém mixu podniku.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Králová, Andrea ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalarska prace se zameruje na problematiku marketingove komunikace sportovniho klubu BM Fitness Havlickuv Brod. Venuje se predevsim podpore prodeje a reklame, jejichz podstata je vysvetlena v prvni, teoreticke casti prace. Prakticka cast analyzuje a vyhodnocuje soucasny stav spolecnosti. Posledni kapitola predstavuje vlastni navrhy a doporuceni pro zlepseni marketingove strategie sportovniho klubu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.