Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 653 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů
Kratochvílová, Barbora ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na komparaci se zvolenými konkurenčními společnostmi na polském trhu a doporučení pro společnost Kolštejn wellness centrum pro znovuzískání polských klientů. Jak už je z názvu společnosti patrné, tak se společnost zabývá hotelnictvím a poskytováním wellness služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce popisuje cíle práce, metody a postupy zpracování. Zároveň se věnuje teoretickým východiskům práce, které jsou potřebné pro správné pochopení a uchopení dané problematiky. Druhá kapitola obsahuje aplikaci zjištěných poznatků. Na základě provedených výzkumů a zjištěných skutečností jsou v poslední kapitole představeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení situace.
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Stražovská, Lenka ; Vrba, Miroslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analyzování současného stavu marketingové strategie ve vybrané společnosti S&K Label spol. s r.o. na zahraničním trhu B2B v Rakousku, která vyrábí etikety v Kuřimi. Na základě výsledků z vybraných ukazatelů se práce dále zaměřuje na vytvoření návrhů pro zlepšení mezinárodní marketingové strategie.
Analyses of Potential Expansion of Kofola to Germany
Vrana, Pavel ; Skřenková, Zuzana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The purpose of this paper is analyse potential expansion of Kofola ČeskoSlovensko, a.s. to Germany and provide recommendations depending on research and literature. Author will analyse soft drink industry and business potential in Germany.
Strategy for Launching Product "A" in the Czech and Slovak Marketplaces
Kolek, Martin ; Kryglová, Ivana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The purpose of this dissertation is to elaborate a specific market entry strategy of a product "A" manufactured by company "F". This market entry strategy is then analysed and evaluated by NPV (Net Present Value) method and others. Based on this evaluation the strategy is then selected. The first chapter covers theoretical and methodological background of methods used for the purpose of this paper. Mostly the NPV method is introduced followed by methods suitable for relevant markets, company "F" and its product "A" analysis. In the second chapter the Czech and Slovak market analyses are elaborated accompanied by the analysis of company "F" and its product "A". These cover both the internal and external potential of the company and its product. The last chapter analyses the elaborated market entry strategy of a product "A" accompanied by the economic evaluation using the NPV method and other methods.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti REMBERRY s.r.o.
Malina, Radek ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti REMBERRY s.r.o. se zaměřením na expanzi na švédský trh. Tato společnost působí na trhu B2B v odvětví spojovacích materiálů a výkresových spojovacích prvků. Na základě teoretické části, která zpracovává základní poznatky dané problematiky, je následně zpracována analýza současného stavu. Tato zahrnuje zhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí. Jako poslední část je pak uveden návrh řešení, jak danou situaci pojmout.
Rozvoj obchodních aktivit pro ELEKTROSVIT SVATOBOŘICE, a. s.
Matvijenko, Artem ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce – Rozvoj obchodních aktivit společnosti ES – analyzuje současný stav vybraného podniku. Dále projednává o vlivech vnitřního a vnějšího okolí, které působí na rozvoj obchodních činností. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti, hrozby a dále silné a slabé stránky. Na závěr je sestavena SWOT analýza. Z ní vyplývají návrhy rozvoje obchodních aktivit společnosti.
Marketingova strategie Kulturniho domu Rubin v Brne
Varmužová, Romana ; Urbánek,, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je popis a komplexní zhodnocení fungování Kulturního domu Rubín v Brně Žabovřesky v kontextu čtvrti a města a vytvoření doporučení pro jeho další rozvoj. Práce se zabývá marketingem kultury, popisuje fungování Kulturního domu, jeho program a nabídku služeb, návštěvníky a klienty a definuje jeho postavení v rámci města. Obsahuje také charakteristiku hlavních konkurentů v kulturním kontextu a stanovuje hypotézy pro praktické šetření. Dotazníková část se sestává z kvantitativní ho šetření formou dotazníku mezi cílovou skupinou. Závěr práce obsahuje shrnutí poznatků z teoretické části a praktického výzkumu a jejich zapracování do celkové marketingové strategie Kulturního domu Rubín.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
Evaluation and Improvement of the Internet Marketing Strategy of an Existing E-commerce Business
Marcely, Peter ; Goga, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Success of e-commerce business is highly connected to the internet marketing tools that are used. The range of such tools is enormous and it difficult to optimise them and make them work effectively. The effectiveness in this case means positive return of investment in stated period of time. Except from internet marketing tools, the customer orientation is crucial matter for e-business organisation. Customers require the wide range of services including various shipment and payment options, quick delivery and live customer support through chat or phone. This thesis shows all stated aspects and demonstrates the practical usage of internet marketing tools as well as enhanced customer support.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Vošvrdová, Klára ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Půjčovny šatů Kavalír. V teoretické části jsou vysvětlovány základní pojmy, jako například co je to marketing a marketingová komunikace. V analytické části se provedou potřebné analýzy, z kterých je zjištěn skutečný stav firmy na trhu. Poslední část bakalářské práce navrhuje změny, které by měli vést k zvýšení povědomí o firmě a tím zvýšení počtu nových zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 653 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.