Název: Strategie vstupu produktu "A" na Český a Slovenský trh
Překlad názvu: Strategy for Launching Product "A" in the Czech and Slovak Marketplaces
Autoři: Kolek, Martin ; Kryglová, Ivana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Breakeven point; market entry strategy; NPV; pharmaceutical industry; ROI; bod zvratu; farmaceutický průmysl; NPV; ROI; strategie vstupu na trh

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6633

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-607865


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet