Název: Marketingova strategie Kulturniho domu Rubin v Brne
Překlad názvu: Marketing Strategy of Community Centre Rubín in Brno
Autoři: Varmužová, Romana ; Urbánek,, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Brno; divadlo; koncert; kultura; kulturní dům; marketing; marketing kultury; marketingová strategie; marketingový mix; město; propagace; publikum; služby; tanec; vzdělání; čtvrť.; audience; Brno; city; community centre; concert; cultural center; cultural house; cultural marketing; culture; dance; district.; education; marketing; marketing mix; marketing strategy; promotion; services; theater

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60715

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-607226


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet