Název: Vyhodnotenie a zlepšenie internetovej marketingovej stratégie zavedeného internetového obchodu
Překlad názvu: Evaluation and Improvement of the Internet Marketing Strategy of an Existing E-commerce Business
Autoři: Marcely, Peter ; Goga, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: business processes; customer care; e-business; E-commerce; effetivness; implementation; internet marketing; optimisation; E-komercia; e-obchod; efektivita; implementácia; internetový marketing; obchodno-ekonomické procesy; optimalizácia; zákaznícka podpora

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8109

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-607196


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet