Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí139 - 148dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komparace marketingové komunikace dvou turistických destinací směrem k českému zákazníkovi
Kočer, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace dvou turistických destinací směrem k českému zákazníkovi" pojednává o cestovním ruchu, věnuje se jeho oblibě mezi českými turisty a zaměřuje se konkrétně na oblast Itálie a Švýcarska. Zároveň se zabývá marketingovou komunikací těchto destinací směřovanou na potenciální české zákazníky a analyzuje její obsah i to, jakými komunikačními kanály je šířena. V práci jsou vysvětleny pojmy vztahující se k probíranému tématu, prezentovány mnohé grafy a tabulky týkající se evropského cestovního ruchu v posledním desetiletí a komparován je i samotný cestovní ruch v obou destinacích. Praktickou část práce tvoří kvantitativní výzkum v podobě online dotazníkového šetření, následná analýza výsledků a navržená doporučení. Tato část práce slouží k ověření či vyvrácení zkoumaných hypotéz, které se mimo jiné zabývají (ne)znalostí marketingové komunikace jednotlivých destinací mezi Čechy, její důležitostí a vztahem k jejich atraktivitě pro potenciální české zákazníky. Výsledkem práce je komplexní pohled na zkoumané téma, komparace komunikačních aktivit obou destinací a analýza odpovědí respondentů.
CSR marketing a odpovědnost české populace v používání jednorázových plastových obalů
Heidenreichová, Tamara ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
bakalářská odpovědností české společenskou odpovědností obalů životní prostředí diskutovanějším přispět množiny vědomostí spotřebitelském zjištění postojů spotřebitelů udržitelným části věnuje především předs snaží Následně představeny ovlivňují spotřebitelů zmiňuje ovlivňující spotřebitelů, již spotřebitelského části věnuje generačních faktorů, ovlivňují. komparační těchto věnuje dalším proměnným, spotřebitelů. prováděn sběrem konkrétně základě zjištěno, že generačních ovlivněno některými faktorů že věk ovlivňuje
Podnikatelský plán beauty studia se zaměřením na marketingovou komunikaci
Nguyen, Thu Ha ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Podnikatelský plán beauty studia se zaměřením na marketingovou komunikaci" má za cíl vytvořit podnikatelský plán kosmetického studia, které se specializuje na přírodní péči. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s podnikáním a základy pro sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je popsán samotný podnikatelský plán se zaměřením na marketingovou komunikaci. Praktická část obsahuje popis nabízených produktů a služeb, definici cílové skupiny, zpracované analýzy - SWOT analýzu a Porterův model pěti sil. Zatímco SWOT analýza rozebírá a zhodnocuje současný stav podniku, Porterův model pěti sil analyzuje konkurenční prostředí nově vstupujícího podniku na trh. Marketingový plán obsahuje taktiky ke zvýšení povědomí o podniku, které budou implementovány na sociálních sítích, zejména na platformách Instagram, YouTube a Facebook a Tik Tok. V rámci podnikatelského plánu je vytvořena i finanční projekce, která zhodnotí potřebný kapitál k chodu podniku a jeho finanční stabilitu.
Využití persvazivních prostředků v reklamě v českých ženských magazínech
Böhmová, Eliška ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá, který druh argumentačních prostředků používají zadavatelé v reklamě v českých ženských časopisech, přičemž analýza je provedena na titulech Svět ženy a Elle v období druhé poloviny roku 2018. Teoretická část této práce nejprve zkoumá mediální krajinu v ČR v oblasti ženských časopisů a objasňuje základní používané pojmy. Poté se věnuje rozdílem mezi racionální a emocionální argumentací v reklamě a aspektem zaujetí v procesu nákupního rozhodování. Na závěr teoretické části práce jsou popsány mnohé konkrétní argumentační chyby, které se v objevují v reklamní komunikaci. Praktická část této práce potom zkoumá tyto fenomény v inzerátech v dříve jmenovaných titulech. Konkrétní metody, které výzkum používá jsou obsahová a sémantická analýza. Výstupy kvantitativního výzkumu jsou prezentovány za pomocí grafů a tabulek, u kvalitativního výzkumu se pak jedná o textové bloky. Práce potvrdila hypotézu, že se v daných reklamách častěji objevují emocionální než racionální argumenty. Nepovedlo se jednoznačně potvrdit či vyvrátit hypotézy, týkající se zadavatelů reklamních sdělení. Dále bylo identifikováno skoro 15 argumentačních chyb na vzorku 5 inzerátů napříč obou mediálních titulů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí139 - 148dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.