Název: Personalizovaná videa jako nový formát reklamy
Překlad názvu: Personalised videos as a new format of advertising
Autoři: Raymanová, Lenka ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: CRM; interaktivní video; online marketing; Personalizované video; personalizovaný marketing; přímý marketing; video marketing; CRM; direct marketing; interactive video; online marketing; personalised marketing; Personalised video; video marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118591

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415102


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet