Název: Využití persvazivních prostředků v reklamě v českých ženských magazínech
Překlad názvu: Tools of Persuasion in Advertising in Women's Magazines
Autoři: Böhmová, Eliška ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: argumentační chyby; emocionální a racionální argumentace; reklama; Ženské časopisy; advertising; emotional and rational argumentation; fallacy; Women's magazines

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116493

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-410527


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-02-28, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet