Název: Vliv marketingové komunikace na proces rozhodování v turismu
Překlad názvu: Influence of marketing communication on decision-making process in tourism
Autoři: Djačuková, Kristýna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: Lucembursko; marketing destinací; marketingová komunikace; marketingová komunikace Lucemburska; proces rozhodování zákazníků; turismus; customer decision-making process; Luxembourg; marketing communication; marketing communication of Luxembourg; marketing of destinations; tourism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118620

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415131


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet