Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 584 záznamů.  začátekpředchozí135 - 144dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu e-shopu
Kosturová, Monika ; Blažo, Marek (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je optimalizace komunikačního mixu vybraného e-shopu Gifťák.cz, zabývajícího se prodejem dárkového zboží. Práce je systematicky rozdělena do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretický výklad, vymezuje důležité pojmy marketingu a tvoří teoretický rámec pro části následující. Druhá část poskytuje charakteristiku vybraného subjektu a jsou v ní zpracovány a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu e-shopu a výsledky marketingového výzkumu. Výstupy analytické části jsou základem pro návrhovou část, kde již dochází k návrhu konkrétních nástrojů komunikačního mixu, které budou aplikovány.
Rizika spojená se změnami v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Miléřová, Eliška ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti. Práce je rozčleněna do několika základních částí. V první části je uvedeno teoretické zázemí potřebné pro porozumění následujícího textu. Ve vlastním řešení práce je rozebrána analýza současné situace pro vybranou společnost včetně zpracovaného vlastního dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků analýz jsou vytvořeny návrhy na změnu v marketingové komunikaci. Na vlastní návrhy je následně aplikovaná analýza rizik.
Use of Internal Personnel Marketing in a Selected Company
Bugárová, Dominika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on personnel marketing and its application in the manufacturing company. It characterizes the concept, principles and significance of the HR marketing. It also contains an analysis of the current company’s situation which is supported by conducted qualitative research. According to this analysis there are formulated suggestions that can contribute to the maintenance of the necessary human resources.
Podnikatelský plán na založení fitness centra ve vybrané lokalitě
Mikmeková, Denisa ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu na založení fitness centra ve Šlapanicích. První teoretická část popisuje základní pojmy související s danou oblasti podnikání a právních forem, zásady a strukturu podnikatelského plánu, zejména pak použité analyticko-výzkumné metody v rámci plánování. Analytická část obsahuje provedení analýz podnikatelského prostředí pro validaci myšlenky a zmapování tržního a obecného prostředí, jejíž výsledky jsou následně shrnuty do SWOT matice a zhodnoceny metodikou EFE/IFE. Následně je vybrána vhodná strategie pro začínající podnik v této oblasti, která je rozpracována do dílčích částí podnikatelského plánu tak, aby byl realizovatelný a životaschopný.
Podnikatelský plán založení společnosti specializující se na digitální wellbeing
Grosová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje zpracování reálného podnikatelského plánu na založení nové společnosti specializující se na služby v oblasti digitálního wellbeingu. Základem je literární rešerše zpracovaná do teoretický podkladů, jenž slouží k vymezení a prověření nosné myšlenky vlastním kvalitativním výzkumem s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz obecného, tržního a interního prostředí. Na základě výstupů validace a analýz podnikatelského prostředí, je následně vybrána vhodná strategie a obchodního model, který je rozpracován do struktury dílčích částí podnikatelského plánu.
Marketingový mix podniku
Vodáková, Gabriela ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku Nedbal Trading s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. Úvodní část je věnována teoretickým základům k dané problematice. V druhé části je nejprve představena analyzovaná společnost, poté jsou provedeny jednotlivé analýzy uvedené v teoretické části. Poslední část je věnována možným návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku určených na základě zjištění z přechozích analýz.
On-line marketing communication
Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the proposal of a suitable online marketing communication for a selected agricultural company. Its goal is to define the basic concepts of the problem, analyse the internal and external environment of the company, their competition and design an effective use of tools in a selected company. The beginning of the thesis is devoted to defining the basic concepts of online marketing. The work also characterizes the online marketing tools that currently exist. The second part of the thesis is devoted to analyses such as SWOT, PEST, competition analysis, and their use of online marketing tools. The conclusion of the thesis consists of proposals for online marketing communication for AGRO-REAL, s.r.o.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Matoušková, Jana ; Holendová, Petra (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací konkrétní společnosti. Práce je rozdělena do tří základních částí. První část je teoretická, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro pochopení uvedeného tématu. Ve druhé část diplomové práce je blíže představena vybraná společnost, na niž je provedena analýza současného stavu. V poslední části jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace, návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
Marketingový mix společnosti
Honolka, Petr ; Milichovský, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti OREN s.r.o. Předmětem této práce je na základě analýzy současného marketingového mixu společnosti vytvořit návrhy na jeho zlepšení. Práce vychází ze současného stavu marketingového mixu společnosti, analýzy vnitřního prostředí podniku včetně Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy.
Návrh PR aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Skočovská, Eva ; Bouška, Ondřej (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení povědomí podniku Slévárna HEUNISCH Brno, s.r.o. díky PR aktivitám. V této práci je provedena analýza současné situace podniku a následně provedeny návrhy na rozšíření PR aktivit. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové nástroje a marketingové formy komunikace. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace v podniku a v poslední kapitole jsou uvedeny návrhy PR aktivit pro zvýšení povědomí podniku a také pro zlepšení vztahů podniku s veřejností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 584 záznamů.   začátekpředchozí135 - 144dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.