|
Marketingový průzkum a restrukturalizace marketingového konceptu firmy TRY.audiovisual s důrazem na komunikaci
Laboutka, Tomáš ; Postler, Milan (advisor) ; Hylmarová, Tereza (referee)
Marketingový koncept a marketingová strategie jsou základním stavebním kamenem každého podniku. Jasně vymezují smysl existence firmy, směr jejích aktivit a také určují cílové trhy a prostředky, díky kterým jich lze úspěšně dosáhnout. Pro podniky jsou nejen významným nástrojem řízení, ale svojí konkrétní stavbou zároveň definují i jejich jednoznačnou konkurenční výhodu v daném prostředí a čase. Aktuálnost konceptu a schopnost firmy reagovat na potřeby prostředí jsou pro udržení této výhody stěžejní. Cílem této práce je analýza marketingové strategie a marketingového průzkumu a aplikace získaných poznatků při restrukturalizaci této strategie a marketingového konceptu společnosti TRY.audiovisual.
|
|
Globalizácia a jej vplyv na psychiku ľudí
Beráková, Zita ; Hubinková, Zuzana (advisor) ; Francová, Tereza (referee)
Cieľom práce je uviesť do problematiky jednej z najviac diskutovaných tém súčasnosti, a to do procesu globalizácie. Okrem jej charakteristiky poukazujem na dôsledky, ktoré za sebou zanecháva a aký vplyv má na psychiku ľudí. Celá práca je zameraná na Slovenskú republiku a jej postavenie v globalizovanom svete. Táto malá krajina je súšasťou mnohých medzinárodných štruktúr, ale pozornosť je venovaná len tým, ktoré najviac ovplyvnili chod slovenskej ekonomiky a spoločnosti. V empirickej časti je skúmaný dopad vyššie popísaného procesu a integračných snáh republiky na slovenské obyvateľstvo.
|
| |
| |
| |
|
Ekonomická transformace zemí bývalé Indočíny
Soukupová, Lucie ; Adamcová, Lenka (advisor) ; Němečková, Tereza (referee)
Práce nejprve obecně charakterizuje ekonomickou transformaci, následně hodnotí přechod Vietnamu, Laosu a Kambodži a v menší míře také Číny a zemí Střední Asie od centrálně plánované k tržní ekonomice. Popisuje prvotní snahy o reformu systémů centrálního řízení, výchozí podmínky tržních reforem a jejich průběh. Dále srovnává reformní úsilí jednotlivých států a hodnotí, do jaké míry se v současné době přiblížily tržní ekonomice, přičemž zmiňuje aktuální překážky bránící plné ekonomické transformaci těchto zemí.
|
|
Unified corporate culture as a tool for an efficient cooperation of members of different cultures
Šafránková, Nikola ; Lukeš, Martin (advisor) ; Francová, Tereza (referee)
The Master Thesis analyses the unified corporate culture and its impacts on the international company T.P.C.A. where employees of three different cultures cooperate together. The concept of culture and national culture together with cultural standards and dimensions is described in the theoretical part of the thesis. Last but not least, there is defined the concept of the corporate culture, its elements and some basic typologies. The practical part analyses specifics of the corporate culture of Toyota Peugeot Citroen Automobile with the special focus on the communication and visualization practices. The last chapter of the thesis deals with expatriation and shows the impact of an international company on the tourism industry.
|
| |
| |
|
Principals of information technologies for primasy school
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (advisor)
The aim of this work was to create a book for primary schools for teching informatic technologies. The name of this book is "The basics of informatics and comunication technologies". In the work we find mentioned the history of computers, teaching IT in the school and the characteristics of pupils between 8 and 11 years. We can also find there the methodical handbook for writing school books. The main part of the thesis is the practical part where we can find out the book itself. The end of the work is dedicated to testing and analysis of the practical aspects of using the book for teaching.
|