Original title: Strategie společnosti Karosa a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Authors: Adámková, Tereza ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Lavička, Vladimír (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce zpracovává strategii českého výrobce autobusů, společnosti Karosa a.s., na zahraničních trzích a posuzuje vliv zahraničního majitele na zahraniční obchod firmy. Stěžejní částí práce je rozbor mezinárodního marketingového mixu společnosti Karosa, analýza zahraničního obchodu a závěrečná SWOT analýza.
Keywords: autobusový trh; Karosa a.s.; mezinárodní marketing; Zahraniční obchod

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/932

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7377


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share