Original title: Analýza spokojenosti zákazníka společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o.
Authors: Šmídová, Tereza ; Plášková, Alena (advisor) ; Cechlová, Olga (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníka, která je vypracována na základě metodiky profesora Nenadála. Jak téma funguje v praxi, je ukázáno na společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o..Prvním výstupem práce je celkové zhodnocení úrovně vzdělávacích seminářů společnosti, které proběhly v roce 2007. Druhým výstupem je návrh nového dotazníku, který odhalí chyby stávajícího hodnotícího formuláře společnosti.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7196

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7580


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share