Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Organizační kultura jako významný faktor budování silné značky zaměstnavatele a zvyšování pracovní výkonnosti zaměstnanců
Salačová Svobodová, Hana ; Fonville, Alexandra (oponent)
Cílem rigorózní práce je analyzovat organizační kulturu a její roli v budování silné značky zaměstnavatele s implikací na zvyšování pracovní výkonnosti zaměstnanců. Práce popisuje souvztažnost mezi hodnotami novodobých zaměstnanců, organizační kulturou umožňující zaměstnancům jejich hodnoty realizovat, transparentně komunikovaným obrazem organizace vtisknutým do značky zaměstnavatele a výkonností. V práci je představena teorie Means-End Chain spolu s nástrojem Employee Value Proposition. Je prezentováno jejich využití při formování kultury šťastné organizace, při budování silné značky zaměstnavatele a při zvyšování pracovní výkonnosti zaměstnanců. Cílem empirického šetření je prozkoumat spojitost mezi organizační kulturou a značkou zaměstnavatele s dopadem na pracovní výkonnost zaměstnanců, jak je nahlížena vrcholovým vedením různorodých organizací. Šetření je realizováno formou polostrukturovaného rozhovoru, obohaceného dotazníkem. Data získaná z rozhovorů jsou analyzována za účelem vhledu a porozumění praxi daných organizací. Klíčová slova organizační kultura, hodnoty, management štěstí, značka zaměstnavatele, hodnotová nabídka pro zaměstnance, pracovní výkonnost
Preference pracujících studentů vysokých škol v oblasti zaměstnaneckých výhod
Pitnerová, Kristýna ; Fonville, Alexandra (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Diplomová práce se zabývá preferencemi pracujících studentů vysokých škol v oblasti zaměstnaneckých výhod. Cílem práce je identifikovat tyto preference, zejména určit konkrétní druhy zaměstnaneckých výhod, o které mají studenti vysokých škol největší zájem a identifikovat způsoby jejich poskytování, které upřednostňují. Nejprve je pozornost věnována samotnému procesu odměňování pracovníků. Následující část práce se věnuje definování pojmu zaměstnaneckých výhod a vymezení jejich významu v pracovním prostředí. Dále jsou charakterizovány konkrétní druhy výhod z hlediska jejich přínosů a omezení a jsou přiblíženy jednotlivé generace se zaměřením na upřednostňované zaměstnanecké výhody. Největší pozornost je věnována generaci Z, jejíž součástí je většina současných studentů vysokých škol. V následující části se práce zaměřuje na preference studentů vysokých škol v oblasti zaměstnaneckých výhod. Cílem kvantitativního empirického šetření, které je realizováno formou dotazníkového šetření, je zjistit, jaké preference v oblasti zaměstnaneckých výhod mají pracující studenti posledních ročníků magisterského studia humanitních a společenskovědních oborů v České republice.
The Contribution of Coaching to Adult Learning
Kapustová, Katarína ; Fonville, Alexandra (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Práce se zabývá problematikou koučování v kontextu učení (se) dospělých. Cílem práce je identifikovat potenciální přínosy koučovacích sezení s profesionálním koučem pro učení se koučovaného klienta v podobě změn v oblasti jeho osobnostních a sociálních kompetencí. Pozornost je věnována představení teoretického rámce koučování a jeho hlavních principů. Práce se dále zabývá charakteristikou kouče a koučovaného jako účastníků koučovacího procesu a jejich vztahem; následně je pozornost zaměřena na fenomén učení se specifickým zaměřením na učení (se) dospělých. Text se zabývá také koučováním v kontextu učení (se) dospělých a rozebírá klíčové myšlenky a principy vybraných teorií učení dospělých, které jsou relevantní jak pro praxi, tak pro teoretický základ koučování. Tato práce zahrnuje kvalitativní empirické šetření zaměřené na objasnění přínosu účasti klienta v individuálním koučování pro jeho učení z pohledu koučovaných a koučů z České republiky a Slovenska, přičemž se specificky jedná o kouče akreditované ICF, EMCC nebo SAKo a klienty, kteří absolvovali koučování s profesionálním koučem akreditovaným některou z těchto organizací. Klíčová slova koučink, koučování, kouč, koučovaný, přínos koučinku, učení dospělých, učení ze zkušenosti, reflexe, teorie učení
Komparace výskytu projevů vyhoření u středoškolských vyučujících v tradičním a alternativním školství
Kuchařová, Josefína ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Fonville, Alexandra (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na srovnání výskytu projevů vyhoření u vyučujících na tradičních a alternativních středních školách a identifikaci možných souvislostí případných odlišností. Je představeno téma pracovního stresu a syndromu vyhoření, včetně strategií zvládání stresu a sebepéče a specifik syndromu vyhoření u vyučujících. Poté jsou vymezeny tradiční a alternativní školy a představeny vybrané alternativní koncepce existující v české republice na úrovni středních škol. Na základě podobností mezi jednotlivými alternativními směry jsou následně v práci identifikována specifika práce vyučujících na alternativních školách vůči školám tradičním. Práce se pak v kontextu odlišností alternativních škol od tradičních vrací k tématu vyhoření u vyučujících a zabývá se aktuálními výzkumy. V práci je obsaženo empirické šetření, jehož cílem je porovnat výskyt projevů vyhoření u vyučujících působících na tradičních a alternativních středních školách. Projevy vyhoření byly u vyučujících zjišťovány pomocí dotazníku Copenhagen burnout inventory (CBI). Sledovány byly také stresové faktory vnímané vyučujícími jako nejvýraznější a metody sebepéče, které vyučující využívají. Klíčová slova: pracovní stres, vyhoření, syndrom vyhoření, tradiční školy, alternativní školy, vyučující
Organizační kultura jako významný faktor budování silné značky zaměstnavatele a zvyšování pracovní výkonnosti zaměstnanců
Salačová Svobodová, Hana ; Fonville, Alexandra (oponent)
Cílem rigorózní práce je analyzovat vztah mezi organizační kulturou, budováním silné značky zaměstnavatele a zvyšováním pracovní výkonnosti zaměstnanců. S využitím nástroje Employee Value Proposition (EVP, tzv. hodnotové nabídky pro zaměstnance) jsou v práci definovány předpoklady pro organizační kulturu, v níž pracovníci kontinuálně prožívají pocity smysluplnosti a duševní pohody, což má pozitivní dopad na jejich angažovanost a vyšší výkonnost. Využití nástroje EVP je zdůrazněno i v souvislosti s budováním značky zaměstnavatele, má-li být snaha organizace získávat věrnost těch nejlepších stávajících i budoucích zaměstnanců co nejúčinnější. Cílem kvalitativního šetření je za pomoci nástroje EVP analyzovat organizační kulturu osmi malých a středně velkých středočeských organizací se zaměřením na faktory zvyšování pracovní výkonnosti a budování silné značky zaměstnavatele. Šetření je realizováno formou polostrukturovaných rozhovorů s ředitelkami a řediteli těchto organizací. Rozhovory jsou doplněny a obohaceny dotazníkovým šetřením. Klíčová slova Angažovanost, celková duševní pohoda (Well-Being), hodnotová nabídka pro zaměstnance (Employee Value Proposition, EVP), organizační kultura, pracovní výkonnost, smysluplnost, značka zaměstnavatele.
Personální marketing neziskových organizací
Borovcová, Markéta ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Fonville, Alexandra (oponent)
Bakalářská práce rozpracovává problematiku personálního marketingu a jeho aplikaci v praxi nestátních neziskových organizací. Cílem bakalářské práce je analyzovat personální marketing v nestátních neziskových organizacích se zaměřením na procesy získávání a stabilizace zaměstnanců. Práce je zaměřena na základní znaky, účel a typologii neziskových organizací a popisuje jejich personální řízení a marketing. Pozornost je věnována personálnímu marketingu a jeho charakteristice, vývoji, významu a souvislosti se značkou zaměstnavatele. Popsána je aplikace marketingového mixu do personálního řízení, dále externí a interní personální marketing nestátních neziskových organizací, včetně popisu realizovaných personálních činností a využívaných nástrojů. Cílem kvalitativního šetření realizovaného formou rozhovorů s respondenty z nestátních neziskových organizací je analyzovat aktivity a nástroje personálního marketingu se zaměřením na procesy získávání a stabilizace zaměstnanců. Součástí šetření je interpretace získaných dat a diskuse, ve které jsou popsány způsoby realizace personálního marketingu, které mohou za současných podmínek nestátní neziskové organizace poskytující služby v oblasti primární prevence začlenit do své praxe s cílem usnadnit a zefektivnit procesy získávání a stabilizace zaměstnanců....
Psychologické faktory práce z domova
Drekslerová, Andrea ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Fonville, Alexandra (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací psychologických faktorů práce z domova. Pozornost je zaměřena na alternativní pracovní úvazky, dále je zpracována problematika práce z domova, její vývoj, podoby a současná situace využívání v České republice. Současně je pozornost zaměřena na pozitiva a negativa alternativních pracovních úvazků, zejména práce z domova. Diplomová práce identifikuje individuální, pracovní a rodinné a domácí psychologické faktory práce z domova. Dále se diplomová práce zabývá specifiky jednotlivých generací zaměstnanců ve vztahu k psychologickým faktorům práce z domova. Cílem empirického šetření je identifikovat vliv psychologických faktorů na práci z domova zástupců všech generací zaměstnanců vykonávajících převážně administrativní činnost v malých, středně velkých a velkých organizacích v Praze. Respondenty byly zástupci všech generací, které se v současné době vyskytují na trhu práce. Klíčová slova: alternativní pracovní úvazky, generace, osobnostní rysy, pracovní prostředí, práce z domova, psychologické faktory
Podpora duševního zdraví zaměstnanců v průběhu pandemie COVID-19
Vaňková, Markéta ; Fonville, Alexandra (vedoucí práce) ; Baumgartner, František (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza možností podpory duševního zdraví zaměstnanců v průběhu pandemie COVID-19 v České republice. Práce se zabývá vztahem duševního zdraví a práce, a to především z hlediska psychosociálních rizik, která vychází z pracovních podmínek či charakteru práce. V této souvislosti se práce zaměřuje na vliv pandemie COVID-19 na pracovní život a duševní zdraví v České republice. Pozornost je věnována skupině tzv. bílých límečků neboli administrativním, IT, odborně-specializovaným či vedoucím pracovníkům, kteří se během pandemie COVID-19 přesouvali často na home office. V práci jsou rozebrány možnosti podpory duševního zdraví zaměstnanců včetně řízení psychosociálních rizik práce. K této oblasti jsou představeny legislativní a strategické rámce České republiky i nadnárodních organizací. Dále jsou rozpracovány opatření či programy, kterými mohou organizace podporovat duševní zdraví zaměstnanců. Práce zahrnuje empirické šetření, jehož cílem je analýza poskytované podpory duševního zdraví zaměstnanců v průběhu pandemie COVID-19 ve vybraných organizacích. Šetření se zaměřuje na skupinu bílých límečků ve velkých organizacích v Praze. Klíčová slova: duševní zdraví, bezpečnost práce a ochrana zdraví, péče o zaměstnance, psychosociální rizika, pandemie, COVID-19, duševní pohoda, bílé límečky
Přínosy výcviku koučů
Hotová, Kristýna ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Fonville, Alexandra (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu koučování a výcviku koučů. Cílem práce je analyzovat přínosy koučinku a výcviku koučů. Pozornost bude zaměřena nejprve na historický vývoj koučinku, jeho hlavní cíle, principy a kompetence kouče. Následně budou vymezeny hlavní přínosy koučinku a možnosti jeho využití. Blíže budou analyzována specifika koučovacího výcviku, struktura a jeho přínosy. Součástí práce je empirické šetření, které si klade za cíl identifikovat přínosy výcviku koučů z pohledu absolventů. Analyzovány budou subjektivní pocity absolventů a vnímané změny v jejich životech způsobené vlivem absolvování výcviku koučů. Empirické šetření bude realizováno metodou polostrukturovaných rozhovorů. Rozhovory budou provedeny s devíti absolventy výcviku koučů po jeho úspěšném ukončení, následně znovu po půl roce od prvního kola rozhovorů. Výsledky prvních a druhých rozhovorů budou mezi sebou porovnány. Klíčová slova další vzdělávání, kvalita, kvalita vzdělávání, kvalita v dalším vzdělávání, systémy řízení kvality, certifikace, Česká republika, Dánsko, komparace z 1 1
Motivace manažerů k profesnímu vzdělávání
Odvárko, Daniel ; Langer, Tomáš (vedoucí práce) ; Fonville, Alexandra (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje motivaci manažerů k profesnímu vzdělávání. Cílem je zjistit, co je motivací účastnit se vzdělávacích aktivit v organizacích. Práce je strukturovaná do šesti kapitol. První tři kapitoly se zabývají teoretickými východisky managementu, kompetencemi manažera, specificky pak manažera personálního oddělení, dále vzděláváním dospělých, konkrétně podnikovým vzděláváním, motivací a bariérami ve vzdělávání v organizaci a motivací manažerů vzdělávat se v organizaci. Další tři kapitoly jsou věnovány vlastnímu výzkumnému šetření, jehož cílem je zjistit, jaká je motivace manažerů personálního oddělení organizace Novartis vzdělávat se. Klíčová slova: motivace, motivace ke vzdělávání, pracovní motivace, vzdělávání, profesní vzdělávání, podnikové vzdělávání, manažer

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.