Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Organizační kultura jako významný faktor budování silné značky zaměstnavatele a zvyšování pracovní výkonnosti zaměstnanců
Salačová Svobodová, Hana ; Fonville, Alexandra (oponent)
Cílem rigorózní práce je analyzovat organizační kulturu a její roli v budování silné značky zaměstnavatele s implikací na zvyšování pracovní výkonnosti zaměstnanců. Práce popisuje souvztažnost mezi hodnotami novodobých zaměstnanců, organizační kulturou umožňující zaměstnancům jejich hodnoty realizovat, transparentně komunikovaným obrazem organizace vtisknutým do značky zaměstnavatele a výkonností. V práci je představena teorie Means-End Chain spolu s nástrojem Employee Value Proposition. Je prezentováno jejich využití při formování kultury šťastné organizace, při budování silné značky zaměstnavatele a při zvyšování pracovní výkonnosti zaměstnanců. Cílem empirického šetření je prozkoumat spojitost mezi organizační kulturou a značkou zaměstnavatele s dopadem na pracovní výkonnost zaměstnanců, jak je nahlížena vrcholovým vedením různorodých organizací. Šetření je realizováno formou polostrukturovaného rozhovoru, obohaceného dotazníkem. Data získaná z rozhovorů jsou analyzována za účelem vhledu a porozumění praxi daných organizací. Klíčová slova organizační kultura, hodnoty, management štěstí, značka zaměstnavatele, hodnotová nabídka pro zaměstnance, pracovní výkonnost
Organizační kultura jako významný faktor budování silné značky zaměstnavatele a zvyšování pracovní výkonnosti zaměstnanců
Salačová Svobodová, Hana ; Fonville, Alexandra (oponent)
Cílem rigorózní práce je analyzovat vztah mezi organizační kulturou, budováním silné značky zaměstnavatele a zvyšováním pracovní výkonnosti zaměstnanců. S využitím nástroje Employee Value Proposition (EVP, tzv. hodnotové nabídky pro zaměstnance) jsou v práci definovány předpoklady pro organizační kulturu, v níž pracovníci kontinuálně prožívají pocity smysluplnosti a duševní pohody, což má pozitivní dopad na jejich angažovanost a vyšší výkonnost. Využití nástroje EVP je zdůrazněno i v souvislosti s budováním značky zaměstnavatele, má-li být snaha organizace získávat věrnost těch nejlepších stávajících i budoucích zaměstnanců co nejúčinnější. Cílem kvalitativního šetření je za pomoci nástroje EVP analyzovat organizační kulturu osmi malých a středně velkých středočeských organizací se zaměřením na faktory zvyšování pracovní výkonnosti a budování silné značky zaměstnavatele. Šetření je realizováno formou polostrukturovaných rozhovorů s ředitelkami a řediteli těchto organizací. Rozhovory jsou doplněny a obohaceny dotazníkovým šetřením. Klíčová slova Angažovanost, celková duševní pohoda (Well-Being), hodnotová nabídka pro zaměstnance (Employee Value Proposition, EVP), organizační kultura, pracovní výkonnost, smysluplnost, značka zaměstnavatele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.