Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  začátekpředchozí103 - 112  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozhlasová tvorba Václava Cibuly
Seidlová, Tereza ; Groman, Martin (oponent) ; Maršík, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o životě a díle spisovatele, překladatele a autora rozhlasových pořadů a rozhlasových i televizních her Václava Cibuly. Zvláště se pak zaměřuje na jeho rozhlasové aktivity v letech 1964-2009, které zahrnují zejména publicistickou tvorbu a badatelskou činnost v rozhlasovém archivu. Práce navíc akcentuje i dobový kontext a sumarizuje vývojové etapy Československého, potažmo Českého rozhlasu od 50.let do současnosti a s nimi i poměry a programové změny v redakcích, s nimiž Cibula spolupracoval ( konkrétně jde o program /Československo II, tzv. okruh pro náročného posluchače a literární redakci). Práci doplňují i přílohy, které nabízejí fotografie Václava Cibuly ze soukromého rodinného archivu, jeho bibliografii, soupis rozhlasových děl evidovaných v Archivu Českého rozhlasu a soukromé rozhovory s osobnostmi Českého rozhlasu, které s Cibulou přišly do pracovního i soukromého kontaktu.
Odhalení: Nerozhlasová reality show Českého rozhlasu
Pivodová, Kristýna ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Diplomová práce mapuje vliv technologického vývoje, zejména pak digitalizace, na změny způsobů práce v prostředí rozhlasového vysílání. Klíčovým termínem je multimedializace, nová media, interaktivita a individualizace mediálních obsahů . Tento postup je demonstrován na příkladu reality show Českého rozhlasu, která probíhala od 7. listopadu 2005 do 15. ledna 2006 a později byla obnovena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Historie a současnost Rádia Beat
Kondisová, Andrea ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Lovaš, Karol (oponent)
Práce se zabývá historickým vývojem první classic rockové stanice v České republice - Rádia Beat. Stanice zahájila vysílání 1. ledna 2002 a už v prvních letech své existence dokázala, že i v české mediální krajině lze vybudovat (i přes úzkou profilaci) silné rockové rádio. Původně pražská stanice se v průběhu let rozšířila na téměř celé území České republiky a dnes je možné ho naladit na více než padesáti frekvencích ve všech regionech. V současnosti vyniká Beat mimo jiné tím, že ve svém vysílání nabízí každý večer specializované hudebně publicistické pořady. Práce je prvním uceleným portrétem stanice. Zaměřuje se kromě vývoje programu rovněž na personální strukturu Beatu, jeho propagaci a zázemí a zejména na komunikaci s posluchačskou skupinou. Její součástí je rovněž stručný popis toho, jak funguje Beat dnes (tedy v roce 2016) po stránce programové skladby, rozhlasové moderace nebo personální struktury. Práce poskytuje rovněž stručné teoretické pozadí k vývoji classic rockového formátu a jeho počátcích v České republice. Podrobně je v textu analyzován složený pořad Hard & Heavy (zejména po stránce mluveného projevu moderátorů), který se orientuje na extrémní hudební styly a ve vysílání Beatu se vyskytuje téměř od počátku jeho existence.
Rozhlas v Nizozemsku
Mračková, Jana ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat nizozemské rozhlasové vysílání a porovnat jej se situací v České republice. Konkrétní otázka této práce zněla,zda se program nizozemského rozhlasu veřejné služby liší od toho českého větším zaměřením na specifické skupiny obyvatelstva. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vliv významných inzerentů a sponzorů na programovou skladbu a obsah vysílání České televize (na příkladu kauzy Sazka z roku 2000)
Šindelka, Ondřej ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Maršík, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickými, zejména, inzertními vlivy, které působí na televizní vysílatele. Zabývá se otázkou vztahů televize veřené služby (vysílatele ze zakona) a komerční sféry. Hledá mechanismy, kterými je možné vlivu ze strany inzerentů předcházet. Je popsána struktura příjmů České televize. Dále je popsán platný legislativní rámec v otázkách televizní reklamy a nastíněn možný vývoj a to také na evropské úrovni. Práce sleduje vztahy inzerenta a České televize na konkrétním případě kauzy Sazky z roku 2000. Prodrobněji jsou popsány události, které kauzu formovaly. Hodnocení zvažuje snahu omezit závislost České televize na reklamě, ale dochází k závěru, že zejména nestandardní druhy inzertních vztahů a rozvoj ve využívání nových druhů reklamy brání finalnímu omezení vlivu inzerce na fungování České televize a také obsah vysílání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   začátekpředchozí103 - 112  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.