Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Z čeho se skládá hudba v českých televizních reklamách
Blažej, Jáchym ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Hroch, Miloš (oponent)
Práce "Z čeho se skládá hudba v českých televizních reklamách" se zabývá hudbou použitou v televizní reklamě. Konkrétně tím, z čeho se hudba skládá, jak její vybrané prvky působí a jak jsou v reklamách uplatněny. Práce je dělena na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teoretická část představuje danou problematiku - reklamu, televizní reklamu, hudbu a hudbu v reklamě a jejich jednotlivé vybrané prvky, na které navazuje část výzkumná. Ve výzkumné části je nejprve představena a zdůvodněna zvolená metodika výzkumu a dále jsou prezentována data vzešlá z kvantitativní analýzy vybraných prvků hudby ve 100 televizních reklamách. Je zde zodpovězeno, jaké má hudba obecné vlastnosti, jaké nástroje jsou v ní obsaženy, z jakých množin tónů se skládá a jak se vybrané prvky uplatňují vůči reklamě a sobě samým. Obecnými vlastnostmi se rozumí to, v kolika reklamách je hudba obsažena, jakou má délku vůči celkové délce reklam, jaká je její míra aktivace - zde sjednocující vlastnosti tempa, dynamiky a rytmu, a některé další vlastnosti. Dále jsou představeny jednotlivé identifikované hudební nástroje obsažené v hudbě a u vybraných případů odůvodněno jejich použití z hlediska možných stereotypů a kulturního a dobového podmínění, které s výběrem a použitím hudby v reklamě souvisí. Možná charakterizace množiny tónů a...
Role muže v domácnosti z pohledu reklamy a jejich výskyt v současných českých televizních reklamách
Švigová, Barbara ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje reprezentaci mužské role v domácnosti v marketingové komunikaci. Jejím cílem je popsat měnící se roli muže v domácí sféře a zjistit, nakolik tuto proměnu reflektuje současná česká televizní reklama. V teoretické části se práce stručně zabývá konceptem maskulinity, genderovými stereotypy v médiích a jejich vlivem na společnost. Dále shrnuje proměnu role muže v domácnosti s příchodem industrializace a později ženské emancipace. Poté následuje stěžejní část práce, která se zaměřuje na zobrazování role muže v domácnosti v reklamě. Nejprve se soustředí na popis tradičního stereotypního zobrazování maskulinity a především nelichotivé prezentace mužů v domácnosti. Následně se věnuje novému trendu pozitivního vykreslování mužské, zejména potom otcovské role v domácí sféře v reklamě. Praktická část prezentuje vlastní výzkum, který se snaží zjistit, zda v současné české televizní reklamě převládají stereotypní, nebo nové a pozitivní obrazy mužů v domácnosti. K tomu byla použita kvantitativní a kvalitativní obsahová analýza reklam vysílaných na televizních stanicích Nova a Prima. Výsledky výzkumu naznačují upouštění od tradičních stereotypů a ukazují výraznou převahu pozitivního přístupu k zobrazování mužů v domácnosti v marketingové komunikaci.
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
Menšíková, Šárka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace třech výrobců kolových nápojů, kterými jsou Kofola, Coca-Cola a Pepsi. Jejím cílem je podat ucelený přehled o masmediální komunikaci, zmapovat průběh marketingových kampaní v televizi a porovnat činnost hlavních hráčů v kategorii kolových nápojů na českém televizním trhu v období 2010-2015. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je provedena literární rešerše a jsou popsány základní oblasti spojené s touto kvalifikační prací, jako je reklama nebo masmediální plánování a je zde také shrnuta situace na televizním trhu a trhu nealkoholických nápojů. Druhá část práce je pak věnována samotné analýze masmediální komunikace zvolených výrobců kolových nápojů v České republice. V úvodu praktické části jsou popsány použité metody, jejímž základem je data mining souboru reklamních investic od společnosti Nielsen Admosphere, a. s.
Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Říhová, Aneta ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Horák, Vít (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v reklamě. Konkrétně je pozornost věnována současné televizní reklamě vysílané v České republice. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, které tvoří základ pro vlastní výzkum a seznamuje čtenáře se současným stavem poznání v dané oblasti. Vlastní výzkum je realizován ve dvou rovinách. Pro analýzu obsahů reklam je užita kvantitativní obsahová analýza, která odkrývá, že se v reklamách stále objevují určité genderové stereotypy, i když se objevuje i jistý posun ve snaze o vyrovnání v některých oblastech. Analýza je provedena na souboru reklam získaných z běžného televizního vysílání na jaře roku 2011. Druhý pohled na problematiku je zjišťován skrze hloubkové rozhovory s vybranými respondenty. Tato metoda umožňuje popsat vnímání zobrazování žen a mužů v reklamě a názory příjemců televizních reklam. Věková struktura dotazovaných se pohybuje v rozmezí 25-45 let, rovnoměrně jsou zastoupeni muži i ženy různého vzdělání. Percepci reklam a názory respondentů ovlivňuje především pohlaví dotázaných a jejich zainteresovanost v mediální problematice.
The male and female identity in contemporary society with focus on advertising
Molnárová, Katarína ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mužské a ženské identity v současné společnosti, přičemž jejím užším zaměřením je její zobrazení v televizních reklamách. Cílem práce je realizace obsahové analýzy, zaměřené na zobrazení postav mužů a žen v televizních reklamách. Teoretická část práce se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola popisuje obecná teoretická východiska, z kterých práce vychází. Druhá a třetí kapitola se zabývá specifiky mužské a ženské identity. Čtvrtá kapitola popisuje výzkumnou metodu obsahové analýzy a předkládá cíl výzkumu a stanovené hypotézy. Analytická část práce zkoumá zobrazení mužů a žen v televizních reklamách ve dvou rovinách - v rovině hlavních postav i v rovině reklam. Závěrečná část analytické části interpretuje zjištěné výsledky analýzy.
Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o.
Janovcová, Zuzana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Práce na téma televizní reklama a její tvorba v ČR vymezuje základní pojmy, pojednává v krátkosti o historii televizní reklamy, o formách televizní reklamy a o způsobech, kterými nás ovlivňuje, dále o regulaci a o produkci televizní reklamy. V praktické části se pak zaměřuje na celkovou produkci reklam v České republice a na představení společnosti Armada Films s.r.o. spolu s celkovými náklady na produkované reklamy. Největší část je pak věnována představení výroby reklamy na konkrétním příkladu a porovnání dvou rozdílných reklam, které je následně vyhodnoceno.
Komunikační mix firmy NOWACO
PIKHARTOVÁ, Aneta
Cílem práce bylo popsat používané marketingové nástroje, konkrétně pak popsat komunikační mix ve firmě NOWACO. Díky spolupráci s firmou NOWACO jsem získala ucelenou představu o marketingovém a komunikačním mixu této společnosti. Firma NOWACO investuje několik desítek milionů každý rok. Například využívá reklamu v televizi na svou značku zmrzlin Prima a Mrož. Společnost NOWACO se velmi často účastní výstav a veletrhů. Především se stala sponzorem 1. ročníku celorepublikového projektu společnosti DANONE pro rok 2010/2011. Samozřejmě využívá i další nástroje marketingové komunikace jako jsou public relations, podpora prodeje, komunikace v místě prodeje či interaktivní marketing.
Gender Stereotypes in Television Advertising
Smoleňová, Ivana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tahle práce obsahuje základní porovnání mužských a ženských postav v televizních reklamách vysíláních v České republice. Zaměřuje se na jejich stereotypní zobrazování v závislosti na povaze prezentovaného produktu s rozdělením na produkty stereotypně považované na mužské a ženské. V první -- teoretické části práce definuji základní pojmy týkající se dané oblasti, které jsou potřebné na komplexní porozumění problematiky genderových stereotypů v reklamách a jejich vlivu na společnost díky obrovskému vlivu médií. Druhá část -- praktická -- obsahuje analýzu 160 reklam (dopředu rozdělených na 4 skupiny -- potraviny, čistící prostředky, finanční produkty a automobily) vysílaných na televizních obrazovkách převážně v roku 2008 . Pro analýzu je použita kvantitativní obsahová analýza, která porovnává mezi sebou jednotlivý skupiny reklam z hlediska jejich generový zaujatosti. Poslední část práce stručně nabízí pohled na přístup Evropské unie a České republiky k problematice a aktivity, které v oblasti vyvíjejí. Výsledky práce nabízejí pohled na současný stav a využívaní genderových stereotypů v televizních reklamách v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.