Název: Z čeho se skládá hudba v českých televizních reklamách
Překlad názvu: What the music in Czech television commercials consist of
Autoři: Blažej, Jáchym ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Hroch, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: funkce hudby; hudba; hudba v televizní reklamě; hudební prvky; reklama; televizní reklama; advertising; function of music; music; music in television advertising; musical elements; television advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-528869


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-09, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet