Název: Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Překlad názvu: Gender in media practice. Male and Female in advertisements
Autoři: Říhová, Aneta ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Horák, Vít (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender; genderové stereotypy; hloubkové rozhovory; kvantitativní obsahová analýza; muž; média; reklama; televize; televizní reklama; žena; advertising; depth interviews; female; gender; gender stereotypes; male; media; quantitative content analysis; television; television advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45827

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-310116


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet