Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy na zlepšení v chodu profesionálního sportovního klubu
Formánek, Radek ; Ing.Michal Šmerda (oponent) ; Krejčíř, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci hokejového klubu HC Kometa Brno, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Hlavním cílem této práce bylo vytvoření teoretického popisu problematiky marketingu (resp. marketingového mixu), návrhů na zlepšení v chodu hokejového klubu, finanční analýzy a možností sponzoringu a následně jejich praktické využití.
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Sponzoring českého biatlonu v letech 2013-2018: Případová studie Hamé
Uhlířová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem českého biatlonu v letech 2013-2018. V tomto období se z poměrně neznámého sportu stal celonárodní fenomén a přilákal značnou řadu nových sponzorů. V současné době patří mezi sponzory např. Viessmann, Hamé, Alpine Pro nebo Atex. Tato práce se zaměřuje i na současným trend zvyšování efektivnosti sponzoringu pomocí aktivní spolupráce se sponzorovaným subjektem v prostředí českého biatlonu. Teoretická část této práce je věnována vymezení sponzoringu a jeho fungování v oblasti sportu. Dále je představen Český svaz biatlonu jako sponzorovaný subjekt a popsána jeho spolupráce se sponzory. V praktické části je pozornost zaměřena na společnost Hamé, která je hlavním partnerem českého biatlonu od roku 2013. Právě tento partner využívá biatlon nejčastěji ke svým propagačním aktivitám. Od počátku spolupráce tak tvoří čeští biatlonisté hlavní tvář značky Hamé a objevují se v jejích několika reklamních kampaních. Propojení biatlonistů s produkty Hamé má pro cílovou skupinu symbolizovat zdravý životní styl. Součástí této práce je i kvantitativní výzkum zabývající se znalostí sponzorů českého biatlonu a vztahem respondentů ke společnosti Hamé. Výsledky výzkumu potvrzují postavení Hamé jako dominantního sponzora a reprezentují vnímání mladší věkové skupiny, na kterou svými...
Návrhy na zlepšení v chodu profesionálního sportovního klubu
Formánek, Radek ; Ing.Michal Šmerda (oponent) ; Krejčíř, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci hokejového klubu HC Kometa Brno, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Hlavním cílem této práce bylo vytvoření teoretického popisu problematiky marketingu (resp. marketingového mixu), návrhů na zlepšení v chodu hokejového klubu, finanční analýzy a možností sponzoringu a následně jejich praktické využití.
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Economy of doping in cycling: Doping cases and their impact on market value of sponsors
Cihan, Maroš ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Potužák, Pavel (oponent)
Hlavným cílem naší práce bylo analyzovat vplyv negativních eventů, našej případe dopingových kauz, na sponzory cyklistických tímů a jezdců. Taky jsme hodnotili vnímání dopingu a sponzorů diváky a fanúšikmi. Jako metodu jsme využili event study, která měří dopad na tržní hodnotu firmy v čase uveřejnení události. V práci jsou vytvořeny tři modely, ktoré analyzují různé dopingové kauzy a ich vplyv na sponzory. Dospěli jsme k závěru, že dopingové kauzy nemají významní vplyv na tržní hodnotu sponzorů. K tomuto závěru jsme dospěli u všech tří modelů.
Projektové řízení a jeho uplatnění ve vybrané organizaci
VYHNALOVÁ, Soňa
Cílem práce je zhodnocení systému projektového řízení v organizaci a navržení možných změn. V první části práce si autorka prostudovala dostupnou literaturu, na základě které je vytvořen literární přehled. V další části je popsán systém projektového řízení v organizaci, konkrétně v Komerční bance. V další části je porovnán výzkum společnosti Ernst and Young se stavem v Komerční bance. Dále je popsán výzkum Brandeis University a interní výzkum banky. Na základě těchto výzkumů jsou stanoveny dva kritické důvody selhání projektů. Prvním z nich je nedostatek informací na začátku projektu, a druhým je nedostatečně kompetentní projektový manažer. Dále je zpracována SWOT analýza. V další části jsou popsány tvrdé a měkké dovednosti projektového manažera. Návrhy na zlepšení byly rozděleny na dvě části a to pro stávající projektové manažery a nově přijímané.
Public Relations domova seniorů
Ingrová, Veronika ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kubátová, Věra (oponent)
Cílem práce je provést analýzu vybrané neziskové organizace v oblasti činností Public Relations a na základě vlastního šetření navrhnout plán pro vyuţívání nástrojů Public Relations při budování dlouhodobě pozitivních vztahů organizace se stěţejními cílovými skupinami. Práce se zaměří na preferované cílové skupiny, nejen z vnitřního prostředí organizace, ale i z prostředí vnějšího. Součástí práce budou konkrétní návrhy, jak by se organizace měla prezentovat veřejnosti nejenom prostřednictvím médií, ale i vlastní propagací. Návrhy ke zlepšení se budou týkat mimo jiné obsahu a formy webových stránek organizace.
Projektové financování developerského projektu
Dvořáková, Markéta ; Valach, Josef (vedoucí práce) ; Křivská, Romana (oponent)
Teoretická část diplomové práce popisuje a vysvětluje proces projektového financování developerského projektu, vymezuje jeho hlavní znaky, charakterizuje subjekty procesu a základní podoby projektových úvěrů. Věnuje se studii proveditelnosti jako klíčovému podkladu při žádosti o projektový úvěr, popisuje úvěrovou dokumentaci, možná zajištění a záruky a definuje metody hodnocení projektů. Aplikační část je věnována konkrétnímu rezidenčnímu projektu, resp. poskytnutému projektovému úvěru a následnému zhodnocení projektu popsanými metodami a analýze parametrů úvěrové smlouvy.
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.