Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Technology in contemporary cinema and its impact on film production and reception
Tetour, Daniel ; Jašková, Jana (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
The Bachelor thesis focuses on the contemporary utilised film techniques. The first part deals with a chroma key, motion capture, and computer-generated imagery. The second part of the thesis is focused on the impact those techniques have. The thesis deals not only with the impact on the production but also on the reception of the film.
Animační knihovna se zaměřením na skeletální animace
Dokoupil, Petr ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje návrh animačního enginu dostatečně flexibilního k tomu, aby pojal širokou škálu algoritmů pro animaci, s jednotným přístupem ke každé z nich. Jedním z hlavních cílů byla podpora vytváření komplexních animovaných sekvencí s vysokou mírou kontroly nad prováděním animací. Hlavní animační technika použitá v enginu je skeletální animace a některé její varianty jsou již v základu obsaženy, nicméně ve všech fázích vývoje byly brány v potaz i ostatní animační techniky a výsledná architektura není přímo závislá na žádné z nich.
Pokročilá animace postav
Matýšek, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce popisuje moderní techniky animací postav v reálném čase a jejich praktickou implementaci v jazyce C++ s použitím knihoven DirectX a PhysX. První část textu se zabývá výkladem vybraných způsobů animace a je zaměřena především na techniky animace pomocí klíčových snímků, skeletální animaci, metodu morfing a ragdoll simulaci. Následuje popis použitých knihoven DirectX a PhysX a popis metody snímání pohybu postav s využitím softwaru iPi Desktop Motion Capture. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní způsoby implementace popsaných animačních technik.
Generating Animations with Neural Networks
Dráber, Filip ; Kohút, Jan (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
While motion capture serves as a mean for animators to circumvent some of the most arduous aspects of creating realistic animation, there is still a lot of work hiding in annotating and structuring the data. I solve this problem by designing a neural network which can be trained on a motion capture data file to reproduce human locomotion visualized in an application which allows for the user to control the character's direction. I also subject various methods of training an autoregressive model to experiments and find which method trades training times for performance the best. Additionally, I remark how the addition of certain control features to frame-by-frame generations impacts the use of recurrent neural networks for this task.
Aktivní protéza dolní končetiny
Bulva, Ondřej ; Harabiš, Vratislav (oponent) ; Balogh, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studiem aktuálního stavu vývoje aktivních protéz dolní končetiny a věnuje se zejména vlastnímu návrhu aktivní protézy. Úvod práce se věnuje anatomii dolní končetiny a stručně popisuje cyklus chůze. V dalších kapitolách jsou shrnuty amputační techniky v oblasti dolní končetiny, po kterém následuje popis rozdělení protéz dle úrovně amputace, které byly popsány v kapitolách dříve. Práce se dále zabývá rozdělením protéz podle úrovně aktivity pacienta a stručně popisuje konstrukční rozdíly v těchto jednotlivých případech. Kapitola popisující aktuální vývoj v odvětví aktivních protéz zahajuje část práce zabývající se detailním popisem součástí protéz. Následující kapitoly se věnují popisují návrh a realizaci prototypu aktivní transfemorální protézy. Předposlední kapitola se věnuje popisu softwaru všech částí protézy. Tuto kapitolu následuje zhodnocení dosažených výsledků.
Biofeedback pomocí 3D proximitního snímače
Vačkářová, Klára ; Koťová, Markéta (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tematiku aplikace senzoru Microsoft Kinect v biomedicínské oblasti. V teoretické části práce jsou uvedeny obecné znalosti z oblasti senzorů, dále je konkrétně popsán senzor Kinect. Druhá část se věnuje praktické realizaci programu, který pomocí vizuálního biofeedbacku informuje pacienta o tom, zda provádí daný pohyb správně, či nikoli. Pro tento účel byly vybrány tři cviky. V závěru práce je popsána metodika provedených měření a zhodnocení výsledků.
Kinematická analýza pohybu cyklisty s transtibiální protézou.
Stoklásek, Pavel ; Mazůrek, Ivan (oponent) ; Paloušek, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena do oblasti biomechaniky a zabývá se experimentálním zjištěním vhodných kinematických poměrů klikového mechanismu závodního kola a transtibiální protézy dolní končetiny závodního cyklisty s posouzením závislosti kinematických poměrů na celkový sportovní výkon. Primárním cílem práce je posouzení vlivu nevhodných stávajících kinematických poměrů bércové protézy a klikového mechanismu kola na kinematiku a dynamiku vrcholového sportovce. V práci je prezentována experimentální činnost, která si klade za cíl nalezení vhodného délkového poměru těchto kinematických členů s možností zlepšení celkového sportovního výkonu. Měření jsou doplněna o analýzy cyklistického pohybu realizovaného kamerovým trekovacím systémem a měření svalové aktivity pomocí EMG. Součástí práce je i popis vlivu různých faktorů na jízdu na bicyklu.
Kinematická analýza testů dynamické neuromuskulární stabilizace u osob s vertebrogenním onemocněním
Burešová, Vendula ; Valouchová, Petra (vedoucí práce) ; Kobesová, Alena (oponent)
Hlavím cílem této diplomové práce bylo zachytit objektivní změny při provedení čtyř posturálně lokomočních testů DNS a při chůzi. Pohyby byly zaznamenávány pomocí optického MoCap - kinematické analýzy Qualisys. Konkrétním zájmem zkoumání, bylo zjištění aktuálního stabilizačního systému páteře u jednotlivých probandů ve věku od 25 do 55 let, které bylo zdokumentováno pomocí úhlového vychýlení jednotlivých segmentů, rovinného vychýlení segmentů či posunu markeru v souřadnicovém systému. Výsledky měření byly porovnávány mezi deseti jedinci s LBP a deseti osob bez obtíží zařazených do kontrolní skupiny. Data byla získávána pomocí softwaru QTM a Visual3D, následně byla statisticky zpracována. Statisticky významný rozdíl byl zaznamenán během chůze při porovnání uhlového vychýlení pánve vůči hrudníku u rotace a lateroflexe (ř). U testu hlubokého dřepu se prokázal signifikantní rozdíl posunu pánve vůči hrudníku při flexi a rotaci (ř), avšak nebyl potvrzen rozdíl v lateroflexi (ř). Dále nebyl prokázán statistický rozdíl laterálního vychýlení stejného segmentu (pánve či hrudníku) (cm) u pacientů s LBP v porovnání všech probandů během provedení hlubokého dřepu. U testu flexe v kyčlích byl potvrzen rozdíl úhlového vychýlení pánve vůči hrudníku při lateroflexi, flexi i rotaci (ř). Během provedení testu medvěda...
Generating Animations with Neural Networks
Dráber, Filip ; Kohút, Jan (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
While motion capture serves as a mean for animators to circumvent some of the most arduous aspects of creating realistic animation, there is still a lot of work hiding in annotating and structuring the data. I solve this problem by designing a neural network which can be trained on a motion capture data file to reproduce human locomotion visualized in an application which allows for the user to control the character's direction. I also subject various methods of training an autoregressive model to experiments and find which method trades training times for performance the best. Additionally, I remark how the addition of certain control features to frame-by-frame generations impacts the use of recurrent neural networks for this task.
Pokročilá animace postav
Matýšek, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce popisuje moderní techniky animací postav v reálném čase a jejich praktickou implementaci v jazyce C++ s použitím knihoven DirectX a PhysX. První část textu se zabývá výkladem vybraných způsobů animace a je zaměřena především na techniky animace pomocí klíčových snímků, skeletální animaci, metodu morfing a ragdoll simulaci. Následuje popis použitých knihoven DirectX a PhysX a popis metody snímání pohybu postav s využitím softwaru iPi Desktop Motion Capture. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní způsoby implementace popsaných animačních technik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.