Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dopady pandemie Covid-19 na hotelové služby
Plchotová, Lucie
Plchotová, L. Dopady pandemie Covid-19 na hotelové služby. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se zabývá dopady pandemie Covid-19 na hotelové služby v České republice. Hlavním cílem je identifikace těchto dopadů. V teoretické části je vymezena problematika hotelových služeb v kontextu cestovního ruchu, hotelového managementu, kvality, spokojenosti a loajality hosta. Vlastní práce obsahuje zhodnocení současného stavu-dopad pandemie na ubytovací zařízení za využití sekundárních dat. Na základě analýzy primárních dat (dvou dotazníkových šetření, hloubkových rozhovorů) je zkoumána změna spotřebitelského chování, postoje ke stávajícím opatřením, obavy a preference návštěvníků hotelových zařízení v souvislosti s Covid-19. Následuje diskuse a návrhy s řešením, jak zmírnit dopady pandemie zvýšením návštěvnosti a spokojenosti hostů.
Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízení v ČR
Jarošová, Kateřina
Tato práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality hostů v ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zjištění míry spokojenosti hostů pomocí dílčích faktorů kvality a zhodnocení jejich vlivu na loajalitu hostů. Vyhodnocení probíhalo na základě zpracování dotazníkového šetření pomocí IPA analýzy a regresní analýzy. Výsledky práce ukazují, že na loajalitu mají nejvíce vliv faktory: atmosféra ubytovacího zařízení, kvalifikovanost a důvěryhodnost personálu, pocit bezpečí a jistoty, doplňkové služby ubytovacího zařízení a způsob komunikace personálu. V závěru jsou formulovány doporučení pro management ubytovacích zařízení ke zvýšení spokojenosti a loajality jejich hostů.
Analýza spokojenosti s kvalitou služieb vo vybranom hotelovom zariadení
Príbulová, Martina
Bakalářská práce se zabývá spokojeností hosty s faktory působícími na vnímanou kvalitu služeb poskytovaných v Hotelu pod Lipou. Práce si dává za cíl navrhnout doporučení, které by měly dopomoci hotelu ke zlepšení kvalitativní stránky služeb, a tím přispět ke zvýšení spokojenosti hotelových hostů. Literární rešerše se zabývá tematickými celky o hotelnictví, spokojenosti zákazníků, managementu kvality služeb a metodách měření spokojenosti zákazníků s kvalitou. Na základě získaných poznatků z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí hotelu a z dosažených výsledků kvantitativního výzkumu vyhodno-ného za pomoci IPA analýzy v praktické části, by mělo dojít k dosažení sta-noveného cíle.
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Rusku
Erokhina, Polina
Záměr této bakalářské práci je zjišťování významu kvality služeb cestovního ruchu pro rus-ké turisty při výběru turistické destinace v Rusku. Hlavní cíl práce spočívá v určení jednotli-vých faktorů a zjistit, které z nich mají největší vliv na hodnocení turistické destinace ná-vštěvníkem. V literární rešerši jsou definované základní pojmy, které napřímo souvisí s oborem cestovního ruchu, služeb a jejich kvality v cestovním ruchu. V praktické části je popsán aktuální stav trhu cestovního ruchu v Rusku a porovnání výsledků odborných vý-zkumů s výzkumem vlastním, který byl proveden pomoci dotazníkového šetření. V práci jsou grafy a slovní vysvětlení výsledků dotazníku. Výsledky také slouží jako podklad pro doporučení poskytovatelům služeb cestovního ruchu.
Dopady pandémie Covid-19 na poskytovanie ubytovacích služieb a spokojnosť hosťa vo vybranej destinácii Orava
Škoríková, Veronika
Škoríková, V. Dopady pandemie Covid-19 na poskytování ubytovacích služeb a spokojenost hosta ve vybrané destinaci Orava. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním Dopadů pandemie Covid-19 na poskytování ubytovacích služeb a spokojenost hosta v destinaci Orava. Cílem je identifikace míry spokojenosti hostů na základě vybraných faktorů kvality a zhodnocení jejich vlivu na loajalitu v kontextu pandemie Covid-19. K dosažení tohoto cíle bylo realizováno vlastní dotazníkové šetření, jehož výsledky byly použity k vytvoření a zpracování IPA analýzy. Rovněž byla vedena i e-mailová komunikace s provozovateli ubytovacích služeb, pomocí které byly identifikovány změny a dopady pandemie Covid-19 na jejich ubytování. Na závěr je vytvořen návrh doporučení s cílem zlepšení spokojenosti a loajality hostů v ubytovacích zařízeních v destinaci Orava.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Slunce
Burdová, Martina ; Potěšilová, Pavlína (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Hotel & Restaurant Slunce, s.r.o., která je provozovatelem čtyřhvězdičkového hotelu Slunce. Zkoumá a hodnotí hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Obsahuje návrhy na personální zajištění provozu, technického zázemí a zlepšení nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a restaurace.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Matejková, Monika ; Lihotský, Ivan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customers’ satisfaction analysis with service quality focus on financial services. Based on the theoretical knowledge about customer satisfaction and methods of service quality research, the aim of this diploma thesis is to analyze current level of customer satisfaction with service quality in the selected company and to recommend possible proposals for its improvement.
Řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol
Schüller, David ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou řízení spokojenosti zájmových skupin vysokých škol s kvalitou služeb těchto institucí. Zkoumá vazby mezi spokojeností, zájmovými skupinami (stakeholdery) a kvalitou služeb. Práce pojednává o jednotlivých přístupech a metodách k měření spokojenosti s kvalitou služeb, přičemž důraz je kladen na oblast terciárního vzdělávání. Na základě získaných teoretických znalostí z odborných publikací byly stanoveny cíle a hypotézy disertační práce. Hlavním cílem je vytvoření modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol. Druhým hlavním cílem práce je navržení nové metodiky hodnocení spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Studenti jsou v práci chápáni jako klienti vysoké školy. Oba hlavní cíle spolu úzce souvisí. Hypotézy a dílčí cíle jsou úzce navázány na cíle hlavní a jsou formulovány tak, aby přispěly k jejich naplnění a ověření v praxi. Například jedním z dílčích cílů disertační práce je identifikace zájmových skupin vysoké školy, což výrazným způsobem pomohlo naplnit jeden z cílů hlavních. Dílčí cíle jsou také zaměřeny na oblast marketingové komunikace. Marketingová komunikace tvoří neoddělitelnou součást navrženého modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin. Záměrem proto je, aby jako jeden z dílčích výstupů disertační práce byl formulován soubor doporučení, jakým způsobem lze zlepšit marketingovou komunikaci vysokých škol se svými zájmovými skupinami. Autor při zpracování disertační práce vycházel jak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury českých a zahraničních autorů, tak z provedených výzkumných šetření. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace následujících technik – individuální rozhovory, skupinové rozhovory a dotazníkové šetření. Výsledky získané během primárního výzkumu byly zpracovány především za pomocí programu Microsoft Office Excel, Statistika a QC. Expert. Zpracování získaných dat z primárního výzkumu sloužilo k vymezení důležitosti jednotlivých zájmových skupin v modelu řízení jejich spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol. Dále byly identifikovány faktory a zhodnocena jejich důležitost pro měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb. Výsledky primárního výzkumu dále umožnily statistické potvrzení stanovených hypotéz v disertační práci. Práce obsahuje stanovení východisek, cílů a hypotéz disertační práce, metody a techniky zpracování disertační práce, současný stav úrovně vědeckého poznání, analýzu a diskusi výsledků primárního výzkumu, shrnutí výsledků a zhodnocení přínosů disertační práce a doporučení pro další výzkum.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Kozák
Holický, Filip ; Nováková, Lenka (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Kozak Invest a.s., která je provozovatelem tříhvězdičkového hotelu Kozák v Brně. Analyzuje a hodnotí poskytované služby a oblasti, které s jejich zajišťováním souvisí. Obsahuje návrhy na zlepšení nabízených služeb a prostor hotelu s cílem navýšit konkurenceschopnosti hotelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.