Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 580 záznamů.  začátekpředchozí341 - 350dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami
Trakalová, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami. Navržený marketingový plán bude vycházet z analýzy poptávky, z analýzy konkurence a z charakteristiky znaků cílových skupin potencionálních zákazníků. Navržený plán na situační analýzu cílového trhu se orientuje na vytvoření marketingové strategie a vytvoření finančního plánu uvedeného zařízení.
Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem
Dáňová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Markgráfová, Tereza (oponent)
Název: Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem, který bude v případě kladného přijetí sloužit jako základní koncept při přípravě a následné realizaci sportovní soutěže Žij pohybem. Metody: V práci jsem použila situační analýzu, která hodnotí současný stav soutěže, její konkurenci a zákazníky. Nedílnou součástí situační analýzy je SWOT a STEP analýza. SWOT analýza posuzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby, které se mohou při organizaci a realizaci soutěže vyskytnout. STEP analýza určuje vývoj makroprostředí, zahrnuje okolnosti, vlivy, situace, které na soutěž působí. Výsledky: Sportovní soutěž Žij pohybem má stálý okruh zákazníků, jejichž počet s dalším jednotlivým kolem roste. Její konkurence je početně omezena, což je příležitostí pro získání co největší části trhu. Největší slabinou se ukázala slabá finanční stránka, která ohrožuje realizaci celé soutěže. Zajištění dostatečných finančních zdrojů by se mělo stát primárním úkolem, na který bude zaměřena velká pozornost. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový plán, situační analýza, SWOT analýza
Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu Cíle: Cílem práce je zpracovat marketingový plán pro nový lyžařský areál, který se bude nacházet v blízkosti Železné Rudy. V souvislosti s marketingovým plánem je nutné provést marketingový průzkum trhu a analýzu konkurence. Metody: V rámci průzkumu trhu je zvolena metoda písemného dotazování. Co se týká analýzy konkurence, jsou posuzovaná kritéria bodově ohodnocena na škálách a je jim přisouzena příslušná váha. Váha je stanovena metodou pořadí. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je marketingový plán uvádějící podrobný popis použité propagační strategie, personálního obsazení, ekonomického vyčíslení, prostorového řešení a dalších. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingový výzkum, SWOT analýza, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Rozpočet
Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
Tužová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Včelí farma s prvky inovací
Holubová, Hana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Janda, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu Včelí farmy U Králů v oblasti Pošumaví. Hlavní náplní včelí farmy je výroba včelích produktů. Diplomová práce rovněž řeší problematickou situaci s úbytkem včelařů a nedostatečné osvěty tohoto oboru v ČR prostřednictvím včelařského kroužku, apituristiky či naučné stezky zaměřené na včelaření. Včelí farma bude rovněž průkopníkem na českém trhu v oblasti dýchání včelami ovlivněného vzduchu. Přínos diplomové práce spatřuji především v podpoře včelařství v daném regionu, ve výchově mladé generace včelařů a ve výrobě kvalitních včelích produktů.
Marketingový plán společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o.
Pařízek, Aleš ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán na období kalendářního roku 2017, který bude v souladu se stávající dlouhodobou marketingovou strategií. Bakalářská práce je vytvářena pro použití v obchodní společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o. Jádro bakalářské práce se dělí na část teoretickou a část praktic-kou. V první části jsou položeny teoretické základy základních pojmů používaných v marketingovém plánování, je popsán vztah marketingové strategie, plánu a taktiky a role marketingového plánu ve fungování obchodní společnosti. Druhá část obsahuje charakteristiku výše uvedené společnosti, analýzu externí a interních faktorů půso-bících na firmu, SWOT analýzu, stanovení cílů a navržení postupů, pomocí kterých společnost stanovených cílů dosáhne. Součástí praktické části je navržení konkrétních kroků v akčních programech a jejich časový harmonogram. Závěr práce hodnotí jednotlivé části a přínos pro společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 580 záznamů.   začátekpředchozí341 - 350dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.