Název:
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Překlad názvu:
Marketing planning in construction company
Autoři:
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
This diploma thesis deals with issues of marketing planning in a construction company. Theoretical basis is then applied to a certain construction company which is KALAB-stavebni firma company. The thesis includes strengths and weaknesses of the company and a specific marketing plan for the following year.
Klíčová slova:
Marketingový plán; Porterova analýza.; situační analýza; SLEPTE analýza; stavební podnik; stavební společnost; SWOT analýza; Construction company; Marketing plan; Porter’s Five Forces analysis.; Situation analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64330