Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obnova vápenky v Grygově
Pilcová, Sabina ; Kovář, Jan (oponent) ; Guzdek, Adam (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je obnova historického objektu vápenky v Grygově. Projekt navazuje na předmět AG034 Ateliér architektonické tvorby 4 – Obnova památek. Tématem ateliérové práce bylo vymyslet pro stavbu vápenky novou náplň a využití, zároveň navázat na přilehlé územím a ztvárnit bývalý areál vápenky a vytvořit architektonickou studii. Projekt se zaměřuje na návrh konverze budovy vápenky na pivovar s galerií a rozhlednou, multifunkčními prostory pro pořádání soukromých či veřejných akcí a jejího přilehlého pozemku s multifunkčním sportovním hřištěm, workoutovým hřištěm a možností pořádání festivalů na volném prostoru areálu. Areál bude upraven a rekultivován pro veřejnost. Při obnově samotného objektu je kladen důraz na očištění budovy od nevhodných dostavených částí a navrácení k původním hodnotám vzhledu stavby. Vytvoření harmonie historického vzhledu s moderním a úprava k novému využití. Zároveň je zásadní zachovat podstatu místa. Nové zásahy do budovy jsou řešeny s respektem ke stávající konstrukci.
Českobudějovické festivaly artificiální hudby po roce 1989
FRIDRICHOVÁ, Klára
Tato bakalářská práce pojednává o festivalech zaměřených na artificiální hudbu, které se konaly, nebo konají v Českých Budějovicích po r. 1989. V úvodu zmiňuje definici a vývoj hudebního festivalu, dále nastiňuje hudební život v Českých Budějovicích a uvádí se zde i krátká definice pojmu artificiální hudba. Hlavní část práce se věnuje jednotlivým festivalům. Cílem této práce je poskytnout přehled o festivalech, spadajících do vymezeného okruhu, se zaměřením na jejich dramaturgii a organizační zázemí.
Analýza marketingové komunikace festivalu Žižkovská noc 2018
Klocová, Michaela ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Pečenková, Markéta (oponent)
Práce se zabývá marketingem hudebních festivalů. Za cíl si klade zjistit, jaké komunikační nástroje využívají organizátoři festivalu Žižkovská Noc a jak na ně nahlíží jeho cílové publikum. Pro tyto účely používá nástrojů literární rešerše, deskripce, situační analýzy, nestrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. První kapitola přináší teoretický základ z oblasti marketingu a především jeho odnože art marketingu. Popsána jsou také specifika marketingové komunikace hudebních festivalů a aktuální trendy, jak je vnímají profesionálové z více než deseti českých a slovenských festivalů (Rock for People, Pohoda Festival, Mighty Sounds ad.). Druhá část práce se věnuje samotnému festivalu Žižkovská Noc, popisuje jeho vznik, vývoj, misi a zejména marketingovou komunikaci. Ta mohla působit jako promyšlená strategie, opak je pravdou. Komunikace neprobíhala na pravidelné bázi a často docházelo k jejím úplným výpadkům. Přestože z výsledků výzkumu vyplynulo, že nejsilnějším komunikačním nástrojem byla sociální síť Facebook, její správa trpěla několika nedostatky. Kromě nepravidelnosti především slabou odezvou - pořadatelé často nechávali komentáře a dotazy fanoušků bez odpovědi. Pokud se podíváme na Facebookové stránky velkých domácích festivalů, jejich správci s fanoušky vždy diskutují. Obzvlášť v...
Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13
Böhmová, Eliška ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13" se zabývá analýzou marketingové strategie, marketingového mixu a komunikačního mixu konkrétního hudebního festivalu v daném časovém úseku. Cílem teoretické části je podchytit teoretické koncepty výše uvedeného z pohledu specifického segmentu hudebních festivalů. V práci se také nachází stručná analýza dramaturgické změny festivalu, která v daném období proběhla. Dále jsou v práci popsány konkrétní komunikační trendy a příklady, jak s nimi festival Colours of Ostrava pracuje. Na závěr je komunikace zhodnocena a autorka přidává několik osobních doporučení.
Komunikační aktivity hudebního festivalu Rock for People v letech 2007-2012
Majerová, Marie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity hudebního festivalu Rock for People mezi lety 2007-2012 ve své první části představuje festival Rock for People, zaměřuje se na jeho postupný vývoj od roku 1995 do současnosti, zmíněny jsou zde důležité změny, které měly vliv na jeho aktuální podobu. Druhá část se věnuje analýze jednotlivých komunikačních kanálů, kterou doplňuje o odpovídající teorii k danému tématu. Nejvíce prostoru je věnováno komunikaci v online prostředí. Ve třetí části jsou komunikační aktivity festivalu podrobeny komparaci s identifikovanou konkurencí. Závěrečná část obsahuje shrnutí práce a výsledky provedené komparace. Bakalářská práce je doplněna patřičnou obrazovou přílohou.
Hudební festival jako sociokulturní fenomén
Kocianová, Barbora ; Soukup, Václav (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na komplexní postižení hudebního festivalu jako sociokulturního fenoménu v rámci případové studie hudebního festivalu Woodstock. Konkrétně se zabývá rolí festivalu Woodstock v kulturní revoluci šedesátých let 20. století ve Spojených státech amerických. Prostřednictvím vybraných sociálně-vědních koncepcí je zjišťováno, zda byl hudební festival Woodstock integrální součástí kulturní revoluce šedesátých let 20. století. Hudební festival Woodstock je událostí, která je odlišně interpretována, z toho důvodu je Woodstock v této práci analyzován neutrálně ze společenskovědního hlediska. Záměrem práce je přispět k rozšíření zkoumání této problematiky prostřednictvím kulturologické reflexe.
Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011
Havelková, Alžběta ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna konkrétně v roce 2011. Práce popisuje festival z hlediska jeho organizačního uspořádání a charakteristiky hlavních činností, na jejichž základě deskriptivní metodou analyzuje využité prostředky komunikace v daném ročníku. Snaží se ilustrovat, zda a do jaké míry se daná kulturní organizace drží technik a strategií marketingové komunikace v souvislosti se specifickým využitím principů art marketingu. Jednotlivé komunikační techniky jsou konfrontovány a analyzovány na základě jejich vhodnosti pro kulturní organizaci. Ta jako taková musí v současnosti, kdy zájem o klasickou hudbu spíše upadá, o to více bojovat o své zákazníky. Využití správně zvolených marketingových technik je pro ni tudíž esenciální. Práce se podrobně zabývá všemi aspekty organizace, které mají ve výsledku vliv na zvolené aktivity komunikačního mixu. Důraz je kladen jak na historii a podstatu festivalu samotného, tak i na skladbu jeho produktů a zázemí organizace. V druhé části práce popisuje jednotlivé komunikační aktivity a snaží se je konfrontovat s obecnými principy art marketingu a marketingu pro kulturní organizace....
Příprava, organizace a řízení produktu kulturního cestovního ruchu ve městě Vlašim
KOVÁČOVÁ, Markéta
Na základě výsledků analýz, průzkumu současné nabídky akcí kulturního cestovního ruchu ve městě Vlašim, preferencí návštěvníků a možných omezení ze strany státních a samosprávných orgánů byla navrhnuta kulturně-společenská akce představující romskou kulturu jako produkt cestovního ruchu, včetně jejího materiálního, technického, administrativního, finančního a obchodního hlediska. Dalším cílem bylo zhodnocení přínosu navrhované akce pro rozvoj cestovního ruchu ve zkoumané oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.