Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven
KOLOUCH, Marek
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci franchisové sítě Potrefená husa. Výzkum zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace napříč franchisovou sítí Potrefená husa,šetření týkající se stravovacích preferencí zákazníků v rámci konkrétních provozoven a rozhovor se zástupcem manažera vybraných poboček. Výsledky kvantitativní a kvalitativní analýzy ukázaly, že by Potrefená husa měla klást důraz především na propagaci jedinečné gastronomické zkušenosti a atmosféry restaurací prostřednictvím různých marketingových kanálů, spolu s aktivním využíváním influencer marketingu a online kampaní. Důležitý je také rozvoj online přítomnosti a sledování tržních trendů. Pro pobočku v Liberci je doporučeno, aby se zaměřila na zatraktivnění polední nabídky, na výhodnou polohu v centru města a na optimalizaci obsazenosti během dne. Potrefená husa v Praze by měla klást důraz na zvýšení průměrné útraty na osobu, na podporu turistů a zahraniční klientely, na optimalizaci polední nabídky a na efektivní obsazenost restaurace. V obchodním centru IGY v Českých Budějovicích by měla být propagována výhodná denní nabídka a současně je vhodné dbát také na zvýšení průměrné útraty na osobu a na využití výhodné polohy v obchodním centru. Potrefená husa v Českých Budějovicích na ulici Česká by své hlavní snahy v rámci marketingové komunikace měla směřovat především k propagaci soukromých akcí a zatraktivnění polední menu nabídky.
Nákup franchisy: založení provozovny McDonald's
Janová, Lucie ; Klučková, Martina (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit podnikatelský záměr na zřízení pobočky McDonald´s formou franchisy. První část práce je zaměřena na teorii této problematiky. V analytické části za pomoci několika analýz bude zjištěno, jestli založení nové pobočky bude mít smysl. A ve třetí praktické části jsou řešeny podrobnosti vytvoření pobočky McDonald´s.
Návrh organizační struktury realitní společnosti
Gilar, Petr ; Kledus, Robert (oponent) ; Pavlíková, Andrea (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá právní problematikou při zakládání realitní společnosti, hierarchii a možnostmi řízení takovéto společnosti, možnostmi začlenit společnost do jednoho z oborových sdružení a v neposlední řadě službami, které by profesionální společnost měla splňovat z pohledu klienta. Práce je členěna do teoretické a praktické části. Teoretická část vychází z obchodního zákoníku, kde jsou zakotveny pravidla týkající se obchodních společností, také však z učebnic managementu, které popisují různé možnosti organizačních struktur, které postupem vývoje organizování lidské činnosti vznikly. V praktické části se krátce zmiňuji o důležitosti organizačního uspořádání dané společnosti v reakci na změnu vývoje na realitním trhu a zabývám se možnostmi realitních společností sdružovat se v jedné či více oborových organizacích. Popisuji výhody, nevýhody a specifika takovéhoto jednání. Stěžejní částí práce je 5. kapitola, jež je věnována návrhu řešení organizační struktury realitní společnosti, volbě právní formy realitní společnosti a službám, které by měla takováto společnost poskytovat.
Projekt - Fitness program pro tělocvičny a fitcentra
Dovrtěl, Michal ; Drbošalová, Veronika (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu uceleného fitness programu. Vychází z teoretické části, kde jsou zahrnuty všechny aspekty použité dále v praktické části. Celá práce se opírá o analytickou část, kde se zabývám fakty ohledně tvorby tohoto programu. V praktické části je vypracovaný podrobný ekonomické návrh.
Marketing Mix of the Selected Company
Horký, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This bachelor's thesis focuses on the analysis of the current marketing mix of Forky's. The theoretical part of the work deals with the basic concepts of marketing and marketing mix, which are subsequently applied to the selected company in the analytical part. The practical part also contains a proposal for improving the current marketing mix and a proposal for streamlining promotion, with the aim of consolidating the market position and gaining new customers.
Projekt - Fitness program pro tělocvičny a fitcentra
Dovrtěl, Michal ; Drbošalová, Veronika (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu uceleného fitness programu. Vychází z teoretické části, kde jsou zahrnuty všechny aspekty použité dále v praktické části. Celá práce se opírá o analytickou část, kde se zabývám fakty ohledně tvorby tohoto programu. V praktické části je vypracovaný podrobný ekonomické návrh.
Návrh organizační struktury realitní společnosti
Gilar, Petr ; Kledus, Robert (oponent) ; Pavlíková, Andrea (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá právní problematikou při zakládání realitní společnosti, hierarchii a možnostmi řízení takovéto společnosti, možnostmi začlenit společnost do jednoho z oborových sdružení a v neposlední řadě službami, které by profesionální společnost měla splňovat z pohledu klienta. Práce je členěna do teoretické a praktické části. Teoretická část vychází z obchodního zákoníku, kde jsou zakotveny pravidla týkající se obchodních společností, také však z učebnic managementu, které popisují různé možnosti organizačních struktur, které postupem vývoje organizování lidské činnosti vznikly. V praktické části se krátce zmiňuji o důležitosti organizačního uspořádání dané společnosti v reakci na změnu vývoje na realitním trhu a zabývám se možnostmi realitních společností sdružovat se v jedné či více oborových organizacích. Popisuji výhody, nevýhody a specifika takovéhoto jednání. Stěžejní částí práce je 5. kapitola, jež je věnována návrhu řešení organizační struktury realitní společnosti, volbě právní formy realitní společnosti a službám, které by měla takováto společnost poskytovat.
Nákup franchisy: založení provozovny McDonald's
Janová, Lucie ; Klučková, Martina (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit podnikatelský záměr na zřízení pobočky McDonald´s formou franchisy. První část práce je zaměřena na teorii této problematiky. V analytické části za pomoci několika analýz bude zjištěno, jestli založení nové pobočky bude mít smysl. A ve třetí praktické části jsou řešeny podrobnosti vytvoření pobočky McDonald´s.
Marketingové strategie řetězce Subway
Nguyen, Huu Tung ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hai Linh, Do (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii řetězce Subway, jeho pozicí na trhu, zacílením na skupinu zákazníků a porovnáním národního a lokálního marketingu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení, které povede ke zvýšení povědomí o značce a růstu společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základům marketingu, jeho historii a nástrojům. Dále se představí franchisingový model podnikání, jeho výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. V praktické části se představí společnost Subway v České republice, analýza její konkurence, marketingový mix a porovnají se národní a lokální marketingové kampaně.
Franchising jako způsob podnikání na českém trhu
Boudová, Eliška ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako jeden z možných způsobů podnikání na českém trhu. Poukazuje na jeho dosavadní příznivý vývoj ve světě a poté i v České republice, kde franchising nacházel své uplatnění již od první poloviny 90. let. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Část teoretická podává přehled možných předností a nedostatků franchisového podnikání a pojednává i o praktických aspektech jeho vzniku a fungování, a to se zaměřením na český trh. Část praktická patří franchisovým konceptům, které již na českém trhu prokázaly svou životaschopnost a daří se jim s úspěchem nalézat zájemce o koupi franchisové licence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.