Název: Marketingový mix vybraného podniku
Překlad názvu: Marketing Mix of the Selected Company
Autoři: Horký, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: 4P; Franchise; Marketing; Marketing Mix; Place; Price; Product; Promotion; 4P; cena; distribuce; franšíza; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210548

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527646


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-25, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet