Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh opatření pro zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku
Kyšáková, Lenka ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného marketingového výzkumu vhodná opatření, která by měla vést ke zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku. Teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou situaci vybrané firmy. Praktická část analyzuje výsledky provedeného marketingového výzkumu a presentuje návrhy z něho vyplývající.
Vývoj periodika Československý sport od svého vzniku do roku 1989
Riethofová, Alžběta ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Sekera, Martin (oponent)
Periodikum Československý sport vzniklo v roce 1953. Médium bylo ustanoveno Státním výborem pro tělesnou výchovu a sport a až do roku 1989 bylo hlavní platformou státní tělovýchovné organizace. Československý sport byl jedním z ústředních médií komunistického režimu a stejně jako veškerá ostatní média podléhala vlivu komunistické propagandy a cenzuře. Během let se Československý sport vyvíjel jak po stránce obsahové, tak po té grafice. Z média, které původně vycházelo dvakrát týdně, se Československý sport vypracoval na jeden z deseti nejčtenějších deníků v tehdejším Československu. Jeho náklad v 80. letech vystoupal na 195 000 výtisků. Po pádu komunismu se deník přetransformoval, pod názvem Sport ho dodnes vydává společnost Ringier ČR.
Mediální reflexe ministra Aloise Rašína a atentátu na něj v dobových denících
Totušek, Jaroslav ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Končelík, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na významného českého politika Aloise Rašína a jeho reflexi v dobových denících. Zkoumané období pokrývá období od října 1922 do února 1923. V tomto období se staly tři významné události s Rašínem spojené - Alois Rašín byl podruhé zvolen ministrem financí, byl na něj spáchán atentát a podlehl na následky svých zranění. V první kapitole se obecně věnuji osobě Aloise Rašína s důrazem na sledované období. Ve druhé kapitole se krátce zabývám politickou situací ve sledovaném období a Rašínovým politickým vztahům. Ve třetí kapitole provádím rešerší deníků, které o Rašínovi psaly. Poznatky shrnuji v závěru.
Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v deníku Sport po vstupu Czech News Center Daniela Křetínského na mediální trh
Pěruška, Jan ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce "Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v deníku Sport po vstupu Czech News Center Daniela Křetínského na mediální trh" se zabývá komparací mediálních obsahů Deníku Sport ve vybraných obdobích let 2010 a 2014. Stanovený vzorek byl vybrán na základě změny vlastnictví Deníku Sport, který od roku 2014 spadá pod společnost Czech News Center, jejímž spoluvlastníkem je Daniel Křetínský, mj. majitel fotbalového klubu AC Sparta Praha. Pomocí mediální obsahové analýzy se práce snaží potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, že se obsah Deníku Sport po změně vlastníka v roce 2014 změnil ve prospěch Sparty. Práce se v teoretické části zabývá popisem změn struktur vlastnictví českého periodického tisku po roce 1989 nebo tématy profesních požadavků v žurnalistice včetně faktorů ovlivňujících novinářskou etiku, jako je například střet zájmů. Výsledky analyzovaného tématu doplňují rozhovory s novináři Deníku Sport, které by měly pomoci osvětlit některé profesní postupy a aspekty práce členů jediné specializované sportovní redakce v ČR.
Objektivita zpravodajství titulů Informační servis a Rudé právo v období listopad 1989 - prosinec 1989
Komrska, Jiří ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent) ; Bednařík, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Objektivita zpravodajství titulů Informační servis a Rudé právo v období listopad 1989 - prosinec 1989" se věnuje deskripci zpravodajského obsahu titulů Rudé právo a Informační servis v období listopad a prosinec 1989 a jejich objektivitou. K rozboru je použita především kvalitativní metoda analýzy obsahu. Ta je pojata jako interpretativní rozbor zdrojových textů. Práce popisuje rozdíly mezi oběma tituly a především vývoj, kterým tituly prošly během sledovaného období v rovině práce s informacemi, a jejich interpretací. Výzkumnou část práce doplňují části teoretická a metodologická. Součástí teoretické části je i popis dobové situace a situace mediální.
Vývoj periodika Československý sport od svého vzniku do roku 1989
Riethofová, Alžběta ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Sekera, Martin (oponent)
Periodikum Československý sport vzniklo v roce 1953. Médium bylo ustanoveno Státním výborem pro tělesnou výchovu a sport a až do roku 1989 bylo hlavní platformou státní tělovýchovné organizace. Československý sport byl jedním z ústředních médií komunistického režimu a stejně jako veškerá ostatní média podléhala vlivu komunistické propagandy a cenzuře. Během let se Československý sport vyvíjel jak po stránce obsahové, tak po té grafice. Z média, které původně vycházelo dvakrát týdně, se Československý sport vypracoval na jeden z deseti nejčtenějších deníků v tehdejším Československu. Jeho náklad v 80. letech vystoupal na 195 000 výtisků. Po pádu komunismu se deník přetransformoval, pod názvem Sport ho dodnes vydává společnost Ringier ČR.
Relaunch značky Hospodářských novin v roce 2009
Novotná, Helena ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Hospodářské noviny se v době prudkého rozvoje informačních technologií a internetu se jako upadající tištěné médium, denní periodikum, snaží zamezit dalšímu poklesu jak čtenosti, tak prodaného nákladu pomocí přeměny konceptu novin, která je považována od dob vzniku deníku za nejrazantnější. Deník tak proaktivně reaguje na konkurenci bezplatných zpravodajských serverů, které čtenářům informace dokážou zprostředkovat rychleji - v momentě, kdy si přejí, a především zdarma. Cílem práce je samotný relaunch nejen deníku, ale značky samotné popsat deskriptivní metodou a na základě výchozí pozice Hospodářských novin před relaunchem monitorovat jednotlivé kroky vydavatelství, které měli značku novin a tvář novin osvěžit a zabránit tak dalšímu úpadku tohoto periodika. V rámci této práce je čtenář nejprve seznámen se správným postupem budování značky a podrobněji i značky mediální. Detailně jsou i popsány cíle relaunche deníku a i marketingové taktiky, jejichž pomocí mělo být cílů dosaženo. Závěrem je evaluována efektivita relaunche ve vztahu ke čtenáři a obchodním klientům - inzerentům. Na základě sesbíraných poznatků má čtenář možnost porozumět strategickému kroku značky tištěného denního periodika, která si dala za cíl uspět v konkurenci online medií a udržet si nejen stávající čtenáře, ale pomocí...
Relaunch Hospodářských novin (2009) a Mladé fronty Dnes (2010) - srovnávací analýza
Keményová, Zuzana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Předmětem této diplomové práce jsou dva české celostátní deníky - Hospodářské noviny a Mladá fronta Dnes. Práce se zaměřuje na grafický relaunch, jímž tato periodika prošla v letech 2009 a 2010. Analyzuje, jak grafická přeměna ovlivnila podobu těchto deníků, obsah i jejich pozici na mediálním trhu. Analýza se podrobně věnuje změnám v oblasti grafiky layoutu, například velikosti titulků, úpravě fotek, použití barev či zlomení textů a doprovodným grafickým prvkům. Stejnou měrou práce analyzuje i změnu obsahu novin. Především jak relaunch ovlivnil obsah článků, například jazykovou stylistiku autorů a množství a způsob prezentace informací. Dalším analyzovaným aspektem je vliv relaunche na prodaný náklad, čtenost a výdělečnost novin, na složení publika a spokojenost dosavadních čtenářů. Obsahem práce je také porovnání pozic obou vydavatelů (Economia a Mafra) a rozhovory s jejich představiteli, v nichž vysvětlují, s jakým záměrem relaunch spustili a jak jsou s odstupem času spokojeni s jeho výsledkem.
Návrh opatření pro zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku
Kyšáková, Lenka ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného marketingového výzkumu vhodná opatření, která by měla vést ke zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku. Teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou situaci vybrané firmy. Praktická část analyzuje výsledky provedeného marketingového výzkumu a presentuje návrhy z něho vyplývající.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.