Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Finanční analýza vybraných podnikatelských subjektů
Jícha, Štěpán ; Homolka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá finanční analýzou Rodinného pivovaru Bernard, a.s. a porovnáním s konkurenčním podnikem Pivovar Svijany, a.s. Ke zhodnocení jsou použity metody finanční analýzy reprezentované ukazateli z oblastí: absolutních, rozdílových, poměrových a složených ukazatelů, spider grafy, bankrotními a bonitními modely a ukazatelem ekonomické přidané hodnoty. Jsou uvedena specifika v oblasti výroby piva v ČR a základní charakteristiky společnosti. Ukazatele jsou počítány za roky 2010 až 2014 a výsledky jsou porovnány s konkurenčním pivovarem Svijany, případně s průměrem odvětví (CZNACE 11 Výroba nápojů). V závěru práce je uvedeno celkové zhodnocení výsledků a formulace možných doporučení pro zlepšení finanční situace pivovaru.
Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard
Dokulilová, Vlasta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii navrhnout praktická doporučení do budoucna. Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu, tvorby marketingové a komunikační strategie s využitím obecně známých nástrojů a metod. V praktické části je představena analyzovaná firma a její produktové portfolio. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové a komunikační strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených dat provedené doporučení a možné změny.
Marketingová strategie firmy Bernard.
Hanzalová, Lenka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lipták, Tomáš (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Rodinného pivovaru Bernard. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám obecnými marketngovými základy a představuji nástroje marketingové strategie. V praktické části, která navazuje na část teoretickou, provádím analýzu společnosti pomocí marketingových nástrojů a na jejím základě dávám pivovaru doporučení na vylepšení.
Postavení rodinného pivovaru Bernard a.s. na evropském trhu piva
Zahálková, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou pozici Rodinného pivovaru BERNARD na evropském trhu piva. Práce charakterizuje a přibližuje aktivity tohoto pivovaru. Značná pozornost je věnována samotnému evropskému trhu piva, který je popsán v první části práce. Druhá část práce se již věnuje Rodinnému pivovaru BERNARD. Nejprve je zanalyzována současná pozice tohoto pivovaru v České republice. Poté se práce zaměřuje na aktivity pivovaru v Evropě. Výsledkem tohoto textu jsou autorčina doporučení a návrhy pro zlepšení pozice pivovaru na trhu piva.
Ocenění společnosti Rodinný pivovar BERNARD,a.s.
Legerský, Adam ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovení tržní hodnoty vlastního kapitálu společnosti Rodinný pivovar Bernard a.s k 31.12.2010. Ocenění je provedeno metodou DCF ve variantě FCFF. Samotnému ocenění předchází teoretická část, strategická a finanční analýza a vypracování finančního plánu.
Finanční analýza firmy Rodinný pivovar Bernard, a.s.
Kousalová, Pavla ; Staňková, Anna (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit finanční situaci Rodinného pivovaru BERNARD, a.s. Práce je rozdělena na dvě části. V první -- teoretické části je popsán samotný předmět a význam finanční analýzy, její uživatelé, zdroje informací a metody sestavení finanční analýzy pomocí poměrových ukazatelů. V druhé -- praktické části je metoda aplikována na společnost Rodinný pivovar BERNARD, a.s. a výsledky jsou interpretovány a v závěru zhodnoceny.
Ocenění podniku
Chvostová, Ivana ; Doláková, Helena (vedoucí práce) ; Keslerová, Kateřina (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění tržní hodnoty společnosti Rodinný pivovar Bernard, a.s. Práce se skládá ze dvou částí - teoreticko-metodologické a praktické. První část se věnuje základním teoretickým poznatkům týkajícím se oceňování podniku. Kromě obecných pojmů, jako je definice podniku a jeho hodnoty, popisuje zejména jednotlivé kroky vedoucí k vlastnímu ocenění, tedy strategickou a finanční analýzu, sestavení finančního plánu, volbu metody a způsob výpočtu hodnoty podniku. Druhá část začíná popisem oceňované společnosti. Následuje strategická a finanční analýza, která slouží k sestavení finančního plánu. Ten je podkladem pro ocenění podniku pomocí výnosové metody DCF Entity, kterou je v závěrečné části práce pivovar Bernard oceněn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.