Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Bernard.
Hanzalová, Lenka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lipták, Tomáš (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Rodinného pivovaru Bernard. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám obecnými marketngovými základy a představuji nástroje marketingové strategie. V praktické části, která navazuje na část teoretickou, provádím analýzu společnosti pomocí marketingových nástrojů a na jejím základě dávám pivovaru doporučení na vylepšení.
Zavedení manažersky orientovaného účetnictví v Rodinném pivovaru Bernard a.s
Hrubá, Zuzana ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Lipták, Tomáš (oponent)
V teoretické části diplomové práce je popsána historie manažerského účetnictví, všechny tři průřezy manažerského účetnictví (tzn. průřez odpovědnostní, výkonový a procesní), IS podniku a poslední kapitola je věnována controllingu. Praktická část rozvádí zavedení nového informačního systému v pivovaru Bernard a.s. a v jeho důsledku zavedení manažersky orientovaného účetnictví a funkce controllera. Cílem diplomové práce bylo tyto zavedení zhodnotit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.