Název:
Postavení rodinného pivovaru Bernard a.s. na evropském trhu piva
Překlad názvu:
The position of the Bernard Family Brewery at the European beer market
Autoři:
Zahálková, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou pozici Rodinného pivovaru BERNARD na evropském trhu piva. Práce charakterizuje a přibližuje aktivity tohoto pivovaru. Značná pozornost je věnována samotnému evropskému trhu piva, který je popsán v první části práce. Druhá část práce se již věnuje Rodinnému pivovaru BERNARD. Nejprve je zanalyzována současná pozice tohoto pivovaru v České republice. Poté se práce zaměřuje na aktivity pivovaru v Evropě. Výsledkem tohoto textu jsou autorčina doporučení a návrhy pro zlepšení pozice pivovaru na trhu piva.The goal of this Bachelor's Thesis is to analyse the actual position of the BERNARD Family Brewery at the European beer market. This Thesis attempts to characterize and uncover activities of this brewery. Significant attention is paid to the European beer market itself. It is described in the first part of the Thesis. The second part concentrates on the BERNARD Family Brewery. Firstly it analyzes the position of this brewery in the Czech Republic, and then it focuses on the activities of this brewery in Europe. The output of this paper consists of author's recommendation on how to improve the position of this brewery at the beer market.
Klíčová slova:
exportní strategie; postavení na trhu; Rodinný pivovar Bernard; trh piva; beer market; export strategy; position at market; The Bernard Family Brewery
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30549