Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rok 2010-Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež
Vraspírová, Pavla ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Rok 2010 - Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež"se zabývá vysíláním pro děti a mládež v České televizi a zaměřuje se především na produkci cyklických pořadů. Přináší přehled pořadů tohoto typu od počátku existence České televize do současnosti, tedy od roku 1992 do 2010. Autorka zároveň naznačuje vnitřní strukturu producentských center, která se tvorbou pořadů pro děti a mládež v České televizi zabývala a zabývají. Předmětem práce je analýza programové strategie Počítáme s dětmi v České televizi, jež navázala na předchozí projekty Osudové osmičky v našich dějinách a Rok svobody. Součástí analýzy je přehled stávajících, nově vysílaných i původně plánovaných pořadů, přehled vývoje objemu pořadů pro děti a mládež a vývoje sledovanosti České televize v kategoriích 4-9, 10-14, 15-24 let a 15+. Není opomenuta ani role televize v životě dětí a mládeže včetně údajů o jejich preferencích. Dále autorka nástrojem sémiotické analýzy zjišťuje míru sociální konvence a výrazové prostředky, jež se používají při zobrazení reálných a fiktivních postav ve vzdělávacím cyklu Vzduchoplavec Kráčmera, který se v roce 2010 začal vysílat. V závěrečné části práce je stručně naznačena současná situace vysílání pro děti a mládež v České televizi.
Sledovanost televize v mezigeneračním srovnání
Meisnerová, Eliška ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Veselková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rozdílem sledovanosti televize mezi generacemi. Cílem práce je zjistit, jak se liší jednotlivé generace ve svých televizních návycích. Kolik času tráví sledováním televize, jaké sledují kanály a jakým televizním pořadům dávají přednost. Práce porovnává generace Baby Boomers, X, Y a Z. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se zaměřuje na popis televize jako masového média a jeho vývoje. V teoretické části je dále charakterizován televizní trh a hlavní provozovatelé vysílání v České republice. Jsou také vysvětleny pojmy, které se týkají sledovanosti televize a programových schémat televize. Dále jsou charakterizovány jednotlivé generace a jsou uvedeny jejich charakteristické vlastnosti. Analytická část pak nalézá odpovědi na výzkumné otázky. Jak se liší doba sledování televize mezi jednotlivými generacemi? Z práce plyne, že nejvíce sledují televizi lidé z generace Baby Boomers, a zároveň tato generace vykazuje největší výkyvy ve sledovanosti během týdne či během roku. Dále práce odpovídá na otázku, jaké jsou nejsledovanější kanály. Nejsledovanějším kanálem napříč všemi generacemi je TV Nova. Sledovanost ostatních kanálů se liší po jednotlivých generacích. Mezi nejsledovanější pořady patřila za rok 2017 pro všechny generace štědrovečerní pohádka...
Variety of e-learning programmes in English language teaching
Ševčíková, Božena ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Ficza, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá e-learningem ve smyslu využití online nástrojů, programů a zdrojů ve výuce anglického jazyka. V současné, moderní společnosti je využívání internetu a elektroniky naprosto běžné a je tedy jen přirozené, že tento trend proniká i do oblasti vzdělávání. Cílem práce je poskytnout učitelům, kteří chtějí v hodinách využívat e-learning, teoretickou podporu a inspiraci při volbě programu. Práce je tradičně rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část je členěná do několika kapitol, z nichž každá se věnuje teoretickým aspektům e-learningu. Pojem e-learning lze chápat několikero způsoby, v této práci je chápán jako jakýkoli program, nástroj či stránky, které alespoň zčásti fungují pouze online. K jejich využití je tedy potřeba připojení k internetu. Teoretická část dále seznamuje s výhodami a limity, které jsou spojené s prací s e-learningovými programy, historií e-learningu či jeho místem v Rámcovém vzdělávacím programu. Pro vypracování praktické části, která by měla být jakýmsi katalogem konkrétních e- learningových programů, jsem zvolila dotazníkovou metodu jako zdroj těchto programů. Kromě dotazníku byla pro mne zdrojem dostupná literatura na dané téma a vlastní internetové pátrání. Díky online dotazníku, vytvořenému přes server Vyplnto.cz, jsem měla možnost...
Pěvecký sbor jihočeských učitelek
KRUŽLIAKOVÁ, Anežka
Tato bakalářská práce se zaměřuje na Pěvecký sbor jihočeských učitelek. Pod vedením sbormistra Theodora Pártla a sbormistryně Anny Voříškové koncertuje nejen v České republice, ale také v zahraničí. Ve své práci jsem se v jednotlivých kapitolách věnovala historii a specifikům sboru. V příloze naleznete fotografie sboru, koncertní programy a další texty věnované sbormistrovi nebo sboru.
Úloha školy při prevenci šikany na II. stupni ZŠ
Musilová, Miroslava ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Poláčková, Věra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou šikany na II.stupni ZŠ jako jedním ze sociálně patologických jevů. Věnuje se teorii šikany, přehledu vývojových stupňů, osobnosti agresora i oběti, rozpoznávání, zvládání a řešení šikany. V neposlední řadě se věnuje cílům v oblasti prevence a výchovně-preventivním programům. Empirická část je zaměřena na dotazníkové šetření výskytu šikany na II.stupni vybraných škol - venkovské a městské.
Rok 2010-Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež
Vraspírová, Pavla ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Rok 2010 - Počítáme s dětmi v České televizi: Vysílání pro děti a mládež"se zabývá vysíláním pro děti a mládež v České televizi a zaměřuje se především na produkci cyklických pořadů. Přináší přehled pořadů tohoto typu od počátku existence České televize do současnosti, tedy od roku 1992 do 2010. Autorka zároveň naznačuje vnitřní strukturu producentských center, která se tvorbou pořadů pro děti a mládež v České televizi zabývala a zabývají. Předmětem práce je analýza programové strategie Počítáme s dětmi v České televizi, jež navázala na předchozí projekty Osudové osmičky v našich dějinách a Rok svobody. Součástí analýzy je přehled stávajících, nově vysílaných i původně plánovaných pořadů, přehled vývoje objemu pořadů pro děti a mládež a vývoje sledovanosti České televize v kategoriích 4-9, 10-14, 15-24 let a 15+. Není opomenuta ani role televize v životě dětí a mládeže včetně údajů o jejich preferencích. Dále autorka nástrojem sémiotické analýzy zjišťuje míru sociální konvence a výrazové prostředky, jež se používají při zobrazení reálných a fiktivních postav ve vzdělávacím cyklu Vzduchoplavec Kráčmera, který se v roce 2010 začal vysílat. V závěrečné části práce je stručně naznačena současná situace vysílání pro děti a mládež v České televizi.
Politika rozvojové spolupráce Světové banky
Neumannová, Lucie ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá fungováním a rozvojovou politikou Světové banky. Hlavním cílem je shrnout vývoj strategií Banky v jednotlivých dekádách její existence a zhodnotit vybrané nástroje, jež organizace používá v boji proti chudobě.
Možnosti financování kultury na území vybraného města
KOŠÁNOVÁ, Hana
Tato práce je zaměřena na možnosti financování kulturních památek na Strakonicku. Hlavním cílem práce je najít a analyzovat finanční podpory investované do kulturního dědictví Strakonicka. Dílčím cílem je zjistit, zda tyto investice pozitivně ovlivnily atraktivitu regionu. Další dílčí cíl bylo prozkoumat, jestli finanční prostředky investované do kulturní oblasti byly finanční zátěží pro město. Práce je rozdělena na dva tematické celky, teoretický a aplikační. První zmíněná je zaměřena na různé evropské i národní finanční podpory, které jsou spjaté s oblastí kultury. V druhé části jsou analyzovány financování konkrétních kulturních památek na Strakonicku.
Recyklační programy: Recyklační programy v zahraničí
Český ekologický ústav, Praha ; Vejnar, Pavel ; Peňázová, MIlena ; Kotrčová, Jaroslava ; Jarešová, Jindřiška ; Havránková, Věra
Zpráva o činnosti Českého ekologického ústavu v rámci řešení projektu za rok 2001 obsahuje vstupní informační zabezpečení projektu - rešerši z dostupné literatury a z internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.