Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení žáků II. stupně ZŠ a jeho vliv na motivaci k učení
Musilová, Miroslava ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Diplomová práce "Hodnocení žáků II. stupně základní školy a jeho vliv na motivaci k učení" je zaměřena na nejpoužívanější způsoby školního hodnocení v současné škole, zamýšlí se nejen nad způsoby hodnocení vyhovující žákům, ale také nad vztahem hodnocení - motivace k učení. Součástí této práce je i analýza současného stavu sebehodnocení žáků při výuce. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část shrnuje podstatu a význam hodnocení, jeho zásady a kvalitu. Vymezuje některé důležité pojmy, jako je školní hodnocení a jeho právní rámec, hovoří o funkcích a technikách hodnocení z pohledu školské legislativy a současných tendencích v jeho vývoji, mapuje typy a formy hodnocení. Detailněji se věnuje motivační funkci hodnocení a sebehodnocení. Část empirická se zabývá výzkumem, který je zaměřen na zjištění nejpoužívanějšího způsobu školního hodnocení na vybraných školách, na zjištění, jaký způsob hodnocení upřednostňují sami žáci a zda hodnocení ovlivňuje jejich motivaci ve vztahu k vyučujícímu či předmětu. Klíčová slova Edukace, hodnocení, formativní hodnocení, slovní hodnocení, sumativní hodnocení, sebehodnocení, klasifikace, motivace, základní škola, žák
Hodnocení žáků II. stupně ZŠ a jeho vliv na motivaci k učení
Musilová, Miroslava ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Diplomová práce "Hodnocení žáků II. stupně základní školy a jeho vliv na motivaci k učení" je zaměřena na nejpoužívanější způsoby školního hodnocení v současné škole, zamýšlí se nejen nad způsoby hodnocení vyhovující žákům, ale také nad vztahem hodnocení - motivace k učení. Součástí této práce je i analýza současného stavu sebehodnocení žáků při výuce. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část shrnuje podstatu a význam hodnocení, jeho zásady a kvalitu. Vymezuje některé důležité pojmy, jako je školní hodnocení a jeho právní rámec, hovoří o funkcích a technikách hodnocení z pohledu školské legislativy a současných tendencích v jeho vývoji, mapuje typy a formy hodnocení. Detailněji se věnuje motivační funkci hodnocení a sebehodnocení. Část empirická se zabývá výzkumem, který je zaměřen na zjištění nejpoužívanějšího způsobu školního hodnocení na vybraných školách, na zjištění, jaký způsob hodnocení upřednostňují sami žáci a zda hodnocení ovlivňuje jejich motivaci ve vztahu k vyučujícímu či předmětu. Klíčová slova Edukace, hodnocení, formativní hodnocení, slovní hodnocení, sumativní hodnocení, sebehodnocení, klasifikace, motivace, základní škola, žák
Úloha školy při prevenci šikany na II. stupni ZŠ
Musilová, Miroslava ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Poláčková, Věra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou šikany na II.stupni ZŠ jako jedním ze sociálně patologických jevů. Věnuje se teorii šikany, přehledu vývojových stupňů, osobnosti agresora i oběti, rozpoznávání, zvládání a řešení šikany. V neposlední řadě se věnuje cílům v oblasti prevence a výchovně-preventivním programům. Empirická část je zaměřena na dotazníkové šetření výskytu šikany na II.stupni vybraných škol - venkovské a městské.
Operativní controlling v konkrétním podniku
Musilová, Miroslava ; Kolář, Pavel (vedoucí práce) ; Hašková, Simona (oponent)
Cílem práce je rozebrat, jakou úlohu by měl teoreticky v podniku plnit controlling, tento teoretický obraz srovnat s controllingem ve vybraném podniku a z komparace vyvodit doporučení možných zlepšení. Teoretická část práce uvede čtenáře do problematiky controllingu. Představeny budou zejména hlavní subsystémy controllingu, za které se obvykle považují plánování, kontrola a podnikové výkaznictví. V praktické části pak autor v jím vybraném podniku rozebere, jak jsou v podniku konkrétně aplikovány jednotlivé controllingové funkce a jaká zlepšení stávajícího systému controllingu by podniku doporučil, vč. vyhodnocení ekonomických dopadů takového doporučení.
Obchodování na komoditních trzích
Musilová, Miroslava ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Votava, Libor (oponent)
Práce se bude zabývat popisem a možnostmi obchodování na komoditních burzách. Obsah práce bude rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se bude zabývat z části historií, dále pak principy, právními podklady a pravidly obchodování, typy burz a způsoby obchodování. Praktická část rozebere několik příkladů obchodů na reálných grafech, jaké strategie byly v daných obchodech použity a vysvětlí jednotlivé indikátory technické analýzy důležité pro realizování obchodů. V závěru se bude práce věnovat potřebám a znalostem, které by měl začínající obchodník ovládat, aby mohl obchodovat na komoditních trzích.

Viz též: podobná jména autorů
2 MUSILOVÁ, Magdalena
1 MUSILOVÁ, Marcela
1 MUSILOVÁ, Marie
20 MUSILOVÁ, Markéta
14 MUSILOVÁ, Martina
14 MUSILOVÁ, Michaela
3 MUSILOVÁ, Michala
20 Musilová, Markéta
2 Musilová, Marta
14 Musilová, Martina
14 Musilová, Michaela
3 Musilová, Michala
2 Musilová, Milena
3 Musilová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.