Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Stašek, David
Bakalářská práce bude zaměřena na návrh a realizaci marketingové strategie pro tři vybrané subjekty, kterými jsou realitní kancelář, restaurace a internetový obchod s oblečením. Strategie bude vytvořena na základě poznatků z teoretické části práce a z analýzy těchto subjektů.
PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz
Mrňous, Jan
Mrňous, J. PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz. Brno, 2018, Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Br-ně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Bakalářská práce se zabývá placenou inzercí e-shopu Maxtechnika.cz. Z analýzy výchozího období jsou zjištěny nedostatky v kampaních. Následně jsou navrhnuty kampaně nové, které mají za cíl být výkonnější a rentabilnější.
Online propagace společnosti Pixiu
Kašparová, Adriana
Tato práce se zabývá online propagací společnosti Pixiu. S využitím informací o charakteristice společnosti, současném stavu webových stránek a informací od majitelů firmy je sestaveno několik analýz vnějšího i vnitřního okolí, které tvoří základ pro návrhy na zlepšení. Jsou nabídnuta doporučení na úpravu současné prezentace, sestaveny reklamní kampaně s cílem zvýšit povědomí o společnosti a jejich produktech. Na závěr jsou všechny tyto návrhy podloženy kalkulací jejich nákladů.
Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Žižka, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Jandl, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného internetového obchodu. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu zvolených online marketingových nástrojů na českém a polském trhu daného internetového obchodu. V závěru práce budou formulovány konkrétní doporučení pro provozovatele s výhledem na příští časové období.
Marketing v prostředí internetu a jeho význam v informační společnosti
Lovíšek, Marek ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. V práci budou představeny principy a nástroje internetového marketingu, které budou následně aplikovány na konkrétním případě drobného podnikatele v oboru stavebnictví. V první části práce bude reflektována současná situace. Cílem této části bude zhodnocení nástrojů internetového marketingu, zjištění syntéz a principů v této oblasti. Záměrem druhé části práce je výběr a aplikace nejefektivnějších fundamentů za použití co nejmenších nákladů. Dále se budu snažit zjistit, jaký vliv má internetový marketing na současnou společnost. Ukazuje se, že je již nedílnou součástí života všech uživatelů internetu. Představeny budou i situace, kdy nás internetový marketing ovlivňuje, aniž bychom si to uvědomovali.
Návrh na vylepšenie e-marketingu portálu Svet bedničiek
Hranková, Jana
Hranková, J. Návrh na vylepšení e-marketingu portálu Svět bedniček. Bakalářská práce. Brno, 2015. Bakalářská práce se zabývá návrhem na vylepšení e-marketingu portálu Svět bedniček. Cílem práce je na základě poznatků získaných v teoretické části a analýz provedených v praktické části odhalit slabá místa internetového marketingu portálu, nabídnout návrhy na jejich odstranění a vylepšení a zároveň podložit tyto návrhy a vylepšení kalkulací nákladů.
Internetový marketing - teorie a praxe
Prošek, Michal ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Stále častěji se každý nás setkává s pojmem internetový marketing. Tento specifický druh marketingu začíná být pro velkou část firem součástí jejich marketingových strategií, ale otázkou je, jak velké množství nástrojů internetového marketingu používat. Správné použití těchto nástrojů je různorodé, záleží vždy na velikosti firmy a jejich cílové skupině. Tato práce se zabývá výhradně možnostmi internetového marketingu pro malé firmy respektive pro malé internetové obchody. V první části práce se nachází souhrn teoretických znalostí z dostupných zdrojů o jednotlivých nástrojích internetového marketingu. Druhá část práce je zaměřena na praktické využití znalostí z první části. Autor popisuje současnou situaci na poli internetového marketingu v jednom malém internetovém obchodě se sportovním zbo-žím. Z popisu vychází analýza SWOT a výsledky z ní se promítají do konečného návrhu využití nástrojů internetového marketingu pro tuto konkrétní firmu.
Analýza nástrojů internetového marketingu se zaměřením na firmy v ČR
Černý, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
První část popisuje základní pojmy a teorie marketingu se zaměřením na marketingové komunikace a aktuální trendy. Hlavní téma této bakalářské práce, tedy internetový marketing a jeho nástroje, je po teoretické stránce zpracováno v druhé kapitole. Následuje vymezení relevantních statistik, které dokumentují využití internetu v českých firmách i domácnostech a dotváří tak základ pro vlastní výzkum, jenž porovnává přístup k internetovému marketingu v různých typech podniků a v různých odvětvích. Vedle vlastních doporučení pro jednotlivé společnosti autor nastiňuje obecná východiska moderního marketingu informační doby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.