Název:
PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz
Autoři:
Mrňous, Jan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Mrňous, J. PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz. Brno, 2018, Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Br-ně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Bakalářská práce se zabývá placenou inzercí e-shopu Maxtechnika.cz. Z analýzy výchozího období jsou zjištěny nedostatky v kampaních. Následně jsou navrhnuty kampaně nové, které mají za cíl být výkonnější a rentabilnější.Mrňous, J. PPC Advertising of an E-shop Maxtechnika.cz. Brno, 2018, bachelor the-sis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. This bachelor thesis deals with the paid advertising of an e-shop Maxtechnika.cz. An analysis of the initial period revealed that there appeared deficiencies in cam-paigns. Afterwards new campaigns were designed, which were intended to be mo-re efficient and cost-effective.
Klíčová slova:
internetový marketing; nástroje internetového marketingu; online marketing; PPC reklama