Název: Internetový marketing - teorie a praxe
Překlad názvu: Internet marketing - theory and practise
Autoři: Prošek, Michal ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: E-mailing; Internetový marketing; Internetový obchod; Nákupní rádce; Nástroje internetového marketingu; SEO; Sociální sítě; E-mailing; E-shop; Internet marketing; SEO; Shopping guide; Social network; Tools of internet marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32379

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-115427


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet