Název: Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Překlad názvu: Online marketing tools of a chosen e-shop and their effectiveness on the Czech and Poland market
Autoři: Žižka, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Jandl, Štěpán (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: E-commerce; Internetový marketing; Marketing; Nástroje internetového marketingu; E-commerce; Marketing; Online marketing; Online marketing tools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69743

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358867


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet