Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace procesů v dopravní společnosti
Prošek, Michal ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesním řízením v dopravní společnosti. Přesněji řečeno se zaměřuje na optimalizaci vybraných procesů ve středně velké společnosti. Vybraná společnost se řadí mezi přední české i evropské nadrozměrné dopravce. Především se zaměřuje na nadgabaritní silniční dopravu. V první části této práce jsou nejprve vymezeny základní teoretické pojmy, které čtenáři slouží jako znalostní minimum pro správné pochopení práce. V druhé hlavní části práce se představí čtenáři zvolená společnost a její obor podnikání. Následně je zanalyzována společnost a probíhající procesy v ní, na základě dlouhodobého vnitřního pozorování, v kombinaci s řízenými rozhovory a to s účastníky či vlastníky procesů. Nalezené nedostatky u jednotlivých procesů výsledky SWOT analýzy byly klíčové faktory pro určení procesu vhodného k optimalizaci. Snahou optimalizace je úprava procesu do požadovaného stavu, kterým je maximalizovat prostředky společnosti a odstranění chyb.
Internetový marketing - teorie a praxe
Prošek, Michal ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Stále častěji se každý nás setkává s pojmem internetový marketing. Tento specifický druh marketingu začíná být pro velkou část firem součástí jejich marketingových strategií, ale otázkou je, jak velké množství nástrojů internetového marketingu používat. Správné použití těchto nástrojů je různorodé, záleží vždy na velikosti firmy a jejich cílové skupině. Tato práce se zabývá výhradně možnostmi internetového marketingu pro malé firmy respektive pro malé internetové obchody. V první části práce se nachází souhrn teoretických znalostí z dostupných zdrojů o jednotlivých nástrojích internetového marketingu. Druhá část práce je zaměřena na praktické využití znalostí z první části. Autor popisuje současnou situaci na poli internetového marketingu v jednom malém internetovém obchodě se sportovním zbo-žím. Z popisu vychází analýza SWOT a výsledky z ní se promítají do konečného návrhu využití nástrojů internetového marketingu pro tuto konkrétní firmu.

Viz též: podobná jména autorů
6 Prošek, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.