Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Koncept hromadného nakupování na internetu
Klimentová, Klára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na koncept hromadného nakupování na internetu, tedy na relativně novou formu podpory prodeje. Práce se snaží zmapovat trh, na kterém portály hromadného nakupování působí a nalézt důvody, které vedly k rychlému rozšíření tohoto marketingového nástroje v České republice. Cílem práce je představit koncept hromadného nakupování na internetu, zmapovat trh hromadného nakupování v České republice i ve světě a především vytvořit doporučení pro zájemce o tento druh e-commerce. Součástí práce je výzkum vnímání zákazníků, který je východiskem pro posouzení stanovených hypotéz a současně je základem pro identifikaci hlavních rizik prodeje přes portály hromadného nakupování. Zjištění plynoucí z výzkumu jsou dále využita ke zpracování doporučení pro firmy nebo podnikatele, kteří mají zájem o využití tohoto marketingového nástroje.
Kreativní účetnictví
Horák, Matěj ; Procházka, David (vedoucí práce) ; Molín, Jan (oponent)
Kreativní účetnictví ve smyslu nepravdivých či polopravdivých informací uvedených v účetních výkazech společností. Pojem kreativní účetnictví (enronitida) v historických souvislostech -- Enron, velká pětka auditorských firem, SOX. Deskripce obecného profilu pachatele a jeho hlavních motivů ke spáchání účetního podvodu. Možné demotivace pachatele a rozdíl ve výši trestů v České republice a USA za trestný čin zkreslování údajů o stavu hospodaření a jmění. Uvedení nejaktuálnějších kauz týkajících se kreativního účetnictví ve světě i v České republice -- Olympus, Lehman Brothers, Barclays, Groupon, České Aerolinie. Detailní podoba, vývoj a důsledky daného účetního podvodu. Nálezy kontrol finančních úřadů České republiky a nejčastější prohřešky českých firem.
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Svobodová, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pinka, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Hromadné nakupování jako jedna z forem marketingových nástrojů" popisuje celý vývoj slevových portálů. Teoretická část se zabývá nejprve typy médií, jejichž prostřednictvím mohou slevové servery fungovat. Poté se práce zaměřuje na vznik slevových portálů v USA, a jak se jejich koncepce rozšířila do České republiky. V práci jsou popsány i giganti mezi servery obou zemí. Cílem praktické práce bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření, zda je nakupování přes slevové portály mezi lidmi opravdu tak oblíbené. Zda je nákup kupónů na internetu jen doménou mladších, a jak jsou se službami lidé spokojeni. Důležitým bodem je jestli se lidé vrací do podniku i bez slevy. V práci naleznete i vyjádření spokojenosti podniku s publikováním svých nabídek na serverech a naopak odpověď portálů, jak si vybírají kvalitní provozovny na své webové stránky.
Moderní nástroje marketingové komunikace
Králíková, Jitka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se z teoretického i praktického hlediska zaměřila na moderní nástroje marketingové komunikace jako je buzz marketing, guerilla marketing a další. Stěžejní část jsem pak věnovala fenoménu posledních let v České republice - a sice slevovým webům. Nejen je, ale i podnikatele a jejich zákazníky tohoto specifického trhu jsem pak podrobila dotazníkovému šetření, na jehož základě jsem vyvodila shrnující závěry.
Collective buying like a modern marketing tool
Halásová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bečková, Zuzana (oponent)
Práca sa zaoberá novým trendom a marketingovým nástrojom-kolektívnym nakupovaním. Cieľom práce je popísať tento trend z dvoch rôznych pohľadov a poskytnúť poskytnúť krátkodobú predikciu do budúcnosti. V teoretickej časti je priblížená história, základné pojmy, situácia v ČR a vo svete. Pozrieme sa na kolektívne nekupovanie ako marketingový nástroj pre firmu a potom ako spôsob podnikania. V praktickej časti je rozobrané fungovanie konkrétneho serveru BonyBony, ktorý pôsobí na trhu od 09/2010 a autorka práce pracuje v tejto firme od začiatku. Je tu popísané základné fungovanie portálu, marketingové nástroje využívané v praxi a výhody oproti konkurencii. Budúcnosť zľavových serverov je neistá, mnohé z nich sú v záporných číslach. V záverečnej časti sa preto expertným odhadom autorka práce pokúsi o predpoklad budúceho vývoja z krátkodobého hľadiska pre túto spoločnosť na základe dotazníkových šetrení, ktoré budú v práci využité.
Analýza slevových serverů typu Groupon.com
Nedvídek, Daniel ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Dudáková, Tereza (oponent)
Práce se zabývá prodejem zboží a služeb přes slevové servery typu Groupon.com, které jsou novinkou na českém internetu. Součástí práce je popis principu, na kterém je tento model prodeje založen, jeho vznik, vývoj a možné alternativy prodeje. Dále důvody, proč je tento prodej v dnešní době, tak populární, a to z pohledu prodávajících, kupujících i zprostředkovatelů. Ve své práci jsem použil model, kterým se pokusím vysvětlit závislost počtu prodaných kusů na zvolených proměnných. Model je založen na datech z již proběhnutých prodejů na českých slevových serverech. Dále ve své práci interpretuji výsledky svých dotazníků, které byly vyplněny, jak prodávajícími, tak i kupujícími.
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Majstrová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hromadné nakupování se slevou se v posledním roce stalo na českém internetu značně rozšířeným trendem. Tato práce se zabývá fenoménem hromadných slev a klade si za cíl zjistit, jak tento systém funguje a proč k němu jednotlivé strany přistupují. První kapitola uvádí, jak se hromadné nakupování vyvíjelo ve světě a jak jej nyní chápeme v ČR. V druhé kapitole je představeno několik důvodů, které motivují zákazníky a podnikatele k zapojení do systému a marketingové aktivity zprostředkovatelů, které na zákazníky při rozhodování působí. Třetí kapitola detailně popisuje celý proces spjatý se slevovými aktivitami a kapitola čtvrtá analyzuje názor českých zákazníků a podnikatelů na slevové kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.