Název: Kolektívne nakupovanie ako moderný marketingový nástroj
Překlad názvu: Collective buying like a modern marketing tool
Autoři: Halásová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bečková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Groupon; kolektívne nakupovanie; Slevový server; collective buying; group sales; Groupon

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29739

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85129


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet