Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 684 záznamů.  začátekpředchozí483 - 492dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Funkčnost facebookových stránek organizace pro její management
Bajerová, Jana ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Ročka, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním funkčnosti facebookových stránek pro organizaci, respektive pro její management. Věnuje se organizaci, a to v pojetí sociologie a teorie managementu, dále sociálním sítím, virtuálním sociálním sítím a sociální síti Facebook, na kterou je v této práci brán největší zřetel. V této práci analyzuji reálnou funkčnost facebookových stránek pro organizaci prostřednictvím výzkumu se smíšeným sběrem dat. V praktické části mé práce navrhuji projekt zavedení facebookových stránek pro organizaci Siot Trade, a to na základě znalostí z literární rešerše a vlastního výzkumu v této oblasti.
Získávání zaměstnanců prostřednictvím sociálních sítí
Koštůr, Adam ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na aktuální problematiku možného využití sociálních sítí pro získávání zaměstnanců. V úvodu práce je popsán teoretický základ zabezpečování lidských zdrojů v organizaci a činností, které s tímto souvisí. Dále jsou v teoretické části práce zmíněny nejznámější sociální sítě z českého i celosvětového prostředí a metody oslovení uchazečů, které lze na těchto sítích použít. Součástí praktické části je dotazníkové šetření zaměřené na využití sociálních sítí pro získávání zaměstnanců, v rámci kterého byli osloveni zástupci různých společností, které působí na českém trhu. Kromě popisu metodiky výzkumu jsou zde popsány i výsledky tohoto dotazníkového šetření, které jsou dále zkoumány v závislosti na velikosti společnosti a sektoru jejího působení. V závěru práce jsou shrnuta hlavní zjištění tohoto výzkumu, možnosti využití práce v praxi a je naznačen směr, kterým by se tento výzkum mohl dále rozvíjet.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu seriálu závodů RunCzech
Fejfar, Ondřej ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí z hlediska podpory podnikání a jejich využití ke komerčním účelům. Na základě dlouhodobých statistik jsou blíže představeny nejpoužívanější sociální sítě v ČR a popsány hlavní principy, jak jejich pomocí zvýšit zisk nebo obrat firmy. Zvláštní pozornost je kladena na Facebook, nejrozšířenější sociální síť na světě. Jedná se o propojení IT světa s marketingem, který má v dnešní době při prodeji klíčovou roli. Tato práce by měla ukázat, jak je propojení těchto dvou světů důležité. Cílem praktické části je analýza komunikace RunCzech běžecké ligy (dříve Pražský mezinárodní maraton) včetně podrobné konkurenční analýzy. Pro analýzu jsou zvoleny vhodné metriky, které jsou změřeny pomocí speciálních nástrojů. Na závěr je provedeno komplexní vyhodnocení a představeny návrhy pro efektivnější komunikaci RunCzech běžecké ligy na poli sociálních sítí.
Možnosti využití sociálních sítí ve vzdělávacím procesu
Veselý, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku používání sociálních sítí ve vzdělávání. Úvodní kapitoly se zabývají nezbytností zavedení webu druhé generace do výuky a novou didaktickou teorií konektivismem. Poté se práce věnuje možnostem využití vybraných sociálních sítí při studiu. V praktické části jsou navrženy způsoby integrace těchto sítí do vzdělávání na Katedře informačních technologií Vysoké školy ekonomické v Praze. Zdrojem pro doporučení je vlastní průzkum v podobě dotazníkového šetření mezi absolventy informatiky na této škole.
Návrh internetového obchodu s využitím sociálnícj sítí
Brejcha, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem diplomové práce je návrh internetového obchodu s airsoftovými doplňky, ovšem za podmínky, že vytvoření e-shopu bude zdarma. Tento e-shop bude propojen se stejnojmennou stránkou na sociální síti Facebook.com, kde se budou tyto výrobky primárně představovat. K tomuto cíli je nutno zmapovat a prozkoumat možnosti vytvoření internetového obchodu zdarma. Současně s tím zprovoznit a zoptimalizovat na sociální síti Facebook.com stránku zmíněného e-shopu se zaměřením na vylepšené airsoftové díly. Dílčím cílem této práce je využít nástrojů Competitive Intelligence na analýzu již zmíněnou Facebookovou stránku i na Facebookové stránky konkurence k získání důležitých informací pro lepší nebo výhodnější zacházení s Facebookovou stránkou internetového obchodu.
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Peter, Martin ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na elektronické sociální sítě a jejich implementaci do společnosti z oboru informačních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe systematicky navazují. V teoretické části jsou popsány vybrané online sociální sítě se zvýrazněním výhod pro uplatnění v profesním kolektivu a porovnáno využití těchto sociálních sítí v České republice. Následně jsou uvedeny zásady firemní komunikace a jemně navazuje odůvodnění, proč by měly být sociální sítě ve firmách využity s ohledem na právní stránku věci. Praktická část popisuje zkoumaný pracovní kolektiv a analyzuje problémovou situaci, která je v této práci řešena. Pomocí metody vícekriteriálního rozhodování je vybrána nejvhodnější elektronická sociální síť pro zkoumaný pracovní kolektiv a následně je nasazena, resp. implementována do prostředí tohoto kolektivu. Ze sběru dat z praktického využití kolektivem po implementaci, tedy ze zpětné vazby jeho členů, je vyvozen závěr a porovnána úspěšnost či neúspěšnost implementace, resp. výsledný účinek na efektivitu komunikace pro management týmu i pro členy týmu. Na základě výše zmíněného závěru je do budoucna navíc vytvořena sada dalších doporučených změn a inovací při užívání vybrané elektronické sociální sítě v tomto týmu.
Marketingová komunikace hotelu SwissHouse
CANDROVÁ, Noemi
Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout řešení pro zlepšení této komunikace. Autorka diplomové práce charakterizuje hotel SwissHouse, poté analyzuje užívané nástroje marketingové komunikace a na základě zjištění navrhuje řešení pro zlepšení marketingové komunikace hotelu SwissHouse.
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Suk, Filip ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vybraných nástrojů internetového marketingu elektronických obchodů. Cílem je nejprve uvést čtenáře do této problematiky a následně zanalyzovat konkrétní využití nástrojů u e-shopu pristresky-polykarbonat.cz firmy RWA systémy s.r.o. Výstupem analýzy bude podání návrhů a doporučení pro vybraný e-shop, využitelné i pro obdobné e shopy ve stejném segmentu trhu. Přínos práce je v aktuálním přehledu vybraných marketingových nástrojů a v souhrnné analýze jejich výsledků u vybraného e shopu.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v realitním sektoru
Zmátlík, Rostislav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je doporučit nejvhodnější kombinaci nástrojů jednotlivých sociálních sítí pro podnikatelskou činnost v oblasti realit. Teoretická část práce seznamuje s principy fungování sociálních sítí a důvody využívání sociálních sítí v oblasti podnikání služeb. Vedle pozitivních dopadů využívání sociálních sítí při realizaci podnikatelské činnosti práce zmiňuje také negativa, mezi která mimo jiné spadá také fakt, že sociální sítě, ač jsou v současnosti velmi populární, nejsou vhodné pro prezentaci všech podnikatelských aktivit. Z důvodu možného posouzení spojení využití sociálních sítí v oblasti podnikání s realitami, je v práci zařazena kapitola pojednávající o specifikách realitního trhu a kapitola seznamující s nástroji vybraných sociálních sítí, které jsou pro podporu podnikatelské činnosti realitních kanceláří nejčastěji využívány. Praktická část je věnována analýze využívání jednotlivých nástrojů čtyř sociálních sítí -- Facebooku, Google Plus, Twitteru a YouTube dvaceti nejvýznamnějšími českými realitními společnostmi. Na základě získaných výsledků a autorových vlastních praktických zkušeností je výstupem práce doporučení vhodné kombinace nástrojů sociálních sítí, která mají v praxi vést ke zvýšení efektivity v oblasti komunikace s potenciálními zákazníky a ke zvýšení viditelnosti společnosti obecně.
Tvorba digitálního obsahu pro sociální sítě
Novák, Jakub ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku správy firemních profilů na sociálních sítích a tvorby obsahu pro ně. V teoretické části se práce věnuje definici základních pojmů a principům úspěšné komunikace na sociálních sítích. Zároveň zmiňuje příklady úspěšného využití jednotlivých druhů obsahu. A nakonec se zamýšlí nad možným dalším vývojem social marketingu. V praktické části pak popisuji tvorbu konceptu, přípravu a samotnou realizaci digitální prezentace projektu Maťa varí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 684 záznamů.   začátekpředchozí483 - 492dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.